19 år och jätteglad!

Idag fyller jag 19 år !!! :)

*grattis till mig*
haha!

Ni kan inte ana vad jag fick i present av min Tobias!!!!

JAG SKA FLYGA LUFTBALLONG MED HONOM I SOMMAR!!!!!!!


Han är helt galen!
Det är fett dyrt, det kostade fan 2400 spänn!!!! :O
Det är en kombinerad student och födelsedagspresent.
Helt galet! :D
Jag är så glad så glad så glad!

Av mamma och pappa fick jag bidrag till en ny dator och döskallelakan!
Väldans bra!
Ikväll kommer min bror med familj och min andra bror.
Och Bias såklart :)
Ska bli myspysigt.

Om bara två dagar kommer turkarna, sjukt!!
Det ska bli både kul och jobbigt.
 
Jag har så sjukt mycket att skriva om men jag har varken tid eller lust just nu.
Vi börjar snart men jag kanske skriver lite mer senare :)

DET VAR LÄNGESEN NI KOMMENTERADE, WHY? :(

;)

Nu ska jag flumma runt lite på internet och sen ska vi ha historia!
tjingeling!


Kommentarer
Postat av: cattis

Jättegrattis igen! 21 april glömmer man inte ;)

2008-04-21 @ 16:29:26
Postat av: Anonym

det är en rejäl karl du har hittat dig, hanna! jag är så glad att ni har hittat varandra! =) GRATTIS förresten. :] hoppas du haft en bra födelsedag!

2008-04-21 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0