Bästisar och gosnos

Jag har världens bästa bästis.
Vi erkände för varandra igår att vi är bästisar.
Min bästis sa att han kunde prata med mig om verkligen allt mellan himmel och jord.
Han sa även att han älskar mig och
att han vill leva sitt liv med mig.
:)

Jag antar att ni har gissat vem min bästis är?

För er som är lite trögtänkta;
TOBIAS ÄLSKLING RYDSTEDT!

image1

Han är verkligen min bästa vän.
Det är han som alltid finns där,
han som alltid stöttar,
det är honom jag gråter och skrattar med,
det är honom jag går igenom saker med.
Det är honom jag vill dela mitt liv med.

Han var väldans söt igår måste jag säga.
Han sa att han var "ohel" utan mig och
att om han gick sönder så var jag tvungen att
åka till mekonomen och köpa delar
så att han kunde bli hel igen.
^^

Han sa också att jag var hans bästa vän och
att han struntade i om det bara var jag som fanns i hans liv,
hade han bara mig skulle han klara sig!
Gull!

Ibland undrar jag om jag bara drömmer allt.
Men jag inser snabbt att verkligen inte gör det,
när han lägger sin arm om mig och säger hur mycket han älskar mig.
Han sa en till söt sak igår:
"Jag älskar dig så obeskrivligt mycket.
Du är världens bästa flickvän och
du är bara min, bara min min min sessa.
Och så ska det vara.
Du ska vara min min min sessa även i min framtid."

Jättesöt älskling alltså.

Han är min GOSNOS!




Måste bara fråga en sak.
Det står att det är driftstopp här på bloggen inatt mellan 02-04.
Och folk klagar och undrar varför.
Alltså, jag bara undrar men...
Är det någon som bloggar den tiden!?
Palla tjata om varför, det står ju klart och tydligt?

Suck!

Nu ska jag i alla fall till skolan, jag har försökt ringa nosen och fråga om jag vågar ha piratbyxor idag eller om det är för kallt men han svarar inte, han är nog på måndagsmöte.
Älskling började 5 idag :(
Han ska göra det både idag och imorgon.
 Jag vet inte om han gör det på onsdag också eller om han skulle vara helt ledig då.
Han ska i alla fall vara ledig torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag!
Fett skönt!
Mycket tid med älsk! :D

Nu ska jag gå till tåget!
Har naturkunskap hela dagen idag, medan alla andra är lediga :(
Eller ja, naturkunskap fram till lunch i alla fall.
Sen ska jag jobba lite med Sandra och Acca på ett arbete.
Imorgon är jag helt ledig och på onsag är det mösspåtagning!!
:D

Måste gå nu!
Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0