Förklaring till ny blogg,jävla tandläkare och coola geléklumpar

För er som undrar varför jag bytte blogg och skaffade en ny med lösenord så har det med den där idioten (Bias ex) att göra.

De (hon, hennes kille och deras mogna kompisar) ringde mig i lördags natt och
trakaserade mig på ett jävligt brutalt och elakt sätt.
Det gick så långt att vi ringde till snuten...
Jag orkar inte skriva om allt, det känns inte som att hon är värd någon plats i min blogg.


Anledningen till att jag har skaffat lösenord är för att hon inte ska kunna läsa, för hon och hennes kompisar har även trakaserat av mig på deras bloggar.
Nu kan inte hon läsa min blogg, förvränga sanningen och driva med varken mig, Tobias eller min blogg något mer.
Därför har jag lösenord.

Var snälla och håll det för er själva.

----------------------------------------------------
Jag var hos tandläkaren idag. Det var typ den värsta gången hos tandläkaren, ever!
Jag har aldrig haft någon tandläkarskräck, men fan vet om jag kommer klara av den där kärringen igen.

Helt ärligt, jag kunde ha DÖTT där.
Jag ska förklara.

Först fick jag bedövning, skulle laga två hål. En spruta i varje kind.
Fine. Ingen fara än så länge.
Kärringen börjar borra, men borren är trög och funkar inte som den ska.
Hon byter borr, provar på min tand men den funkar fortfarande inte.
Hon byter borr igen och provar.
Funkar inte.
De ringer en annan tant som kommer och lyssnar på borren,
"nej den var inte helt bra"
Tanten ringer till servicesnubbar .
Under tiden ligger jag där och lider.
Kärringen byter borr igen och nu verkar det funka!
Jippi, under tiden har jag haft tre olika slöa borrar i käften tre gånger.
Sen byter de borr ytterligare en gång.
Nuuu funkar det.

Kärringen börjar borra.
FI*TA vad ont det gör.
(det har det aldrig gjort förut)
Jag rycker till som fan och hon säger
"Gör det ont?"
NO SHIT.
Jag får en till spruta med bedövning.
Nu funkar det bättre,
MEN kärringen drar och sliter så brutalt i mina läppar att jag får säga till henne att sluta.
Hon frågar:
"Gör det FORTFARANDE ont!?"
Idiot. Du sågar mina läppar mot mina nedre framtänder, vafan förväntar du dig för svar?
Jag har typ spräckt hela läpparna nu.
Jag säger
"ja, du drar så hårt"
Kärringen säger åt mig att hålla i kinden själv medan hon borrar.
OKEJ?

Sen håller hon på och trycker, drar, skrapar och borrar.
Under tiden rinner ungeäfr sju liter vatten från borren in i mitt öra och i mitt öga.
Den verkar läcka.
"Oj" säger kärringen när jag försöker torka mig.
Ja verkligen OJ!
CP.
Sen lägger hon in såna där äckliga bomullsduttar eller vafan det är.
Hon spänner nån jävla ställning runt båda tänderna som ska lagas så jag ser ut som hannibal i käften.
ONT.
Hon trycker och drar som ett as, fortfarande.
AJ.

När kärringen ska ta bort dom där bomullsduttarna råkar(?) en
RAMLA NER I HALSEN PÅ MIG.
Jag får kväljningsattacker och tror att jag ska kvävas.
Sköterskan får ta den där slangen som ska suga upp slem och vatten och suga upp bomullsjäveln.

HJÄLP.
Sen ska hon ta bort ställningarna och det gör satont i gommen.

Och nu sitter jag här, 4 timmar senare och bedövningen sitter fortfarande kvar.
HELVETE.

Mamma vart asarg på henne. Jag med.
KLANTARLSE.

Jag ska sluta äta godis och dricka coca cola. Ärligt asså. kanske äta/dricka någon gång i månaden bara
för jag orkar inte träffa henne igen.
Hoppas jag lyckas bara, jag är typ beroende av både godis och cola (tack Bias!).
Men jag har fan bestämt mig,
frukt is the lösning! 

Anyhow,

Nu har jag i alla fall fifflat med myskobollarna jag och bias köpte igår på älvsjömässan.
Vi var där och hjälpte mamma och pappa att riva montern men innan så gick vi runt på mässan och kollade, muuusigt!

Vi hittade en asball sak, typ som små små frön, fast det är något mysko med dom. När man lägger de i vatten sväller dom och de ser ut som glaskulor! Skithäftiga!
Man kan ha dom som prydnad i ett glas eller i en vas med blommor.
Brutalt coolt faktiskt.

Tyvärr vart det stört mycket, eftersom jag hällde i hela påsen så nu har jag gelékulor och fyrkanter till förbannelse!

Kanske något att lägga ut på blocket, haha!

Nej då, det smarta med de är att om man låter dom torka ( de lever på vatten typ) så krymper de igen och blir som frön igen.
Fett smart!

Ska se om jag lyckas lägga upp en bild senare, just nu sitter jag vid min dator och den är äckligt seg så det kommer aldrig gå att ladda in bilderna från kameran.... :(

Ikväll ska vi äta hos svärmor. Det ska bli mysigt.

Jag borde plugga istället för att sitta här. Jag har fortfarande inte börjat på engelskauppsatsen som skulle vart inlämnad idag...
Jag fattar inte, kan vara därför.

Nu ska jag i alla fall försöka. Ska städa lite sen också.
Adjöss vi ses till sjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0