gladigare nu!

Jag är myyyyyycket gladare nu än vad jag var när jag skrev inlägget tidigare idag.

Nu sitter jag i verkstan igen medan älskling mekar.
Jag har just pratat med min STOREbror och det var roligt :)
Han är en snäll bror väldans ofta faktiskt.

Vi ska gå på två av mina kompisars skivor tillsammans :D
Me like!
Party med bror= gratis dricka ;D
haha!
fast det är väldigt skoj att supa med honom också,
det känns alltid grymt och ha sin bror med sig.

Jag och Bias ska åka till Rusta och köpa goda Lays chips och läsk där.
Bias undra varför i helvete vi skulle åka ända till Rusta.
Då svarade jag att det kostade mycket billigare där. 
Det är ju sant!
Ni fattar ju vad jag menar eller hur?

Jag ville köpa Lays chips och läsk för att jag varit så himla duktig den här veckan och
inte druckit läsk och inte ätit en enda godisbit!
Jag borde få pris, för det är fan inte lätt att avstå godis och cola!
Speciellt inte när man är typ sockerberoende....

Jag ville åka nu, men han hade lite saker kvar att göra.
Då fick Bias lova att vi skulle åka till Rusta.
Han gick med på det :)
Han ska dessutom betala, haha.
Jag är fattig, måste köpa en present till moster!

nu ska jag pussas lite.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0