Grattis och avslappnad

Grattis till min ängel Patrik som fyller 5 år idag!
Faster är så stolt över dig.
Du och dina två syskon är fasters lilla guldklimp.
<3


Vi ska såklart åka och fira honom idag som jag skrev igår.
Ska dessutom träffa Morgan och fixa min licens till TNT-jobbet idag.
NAJS!
:D

Nu på morgonen har jag varit på massagekurs igen, det här var sista gången.
Idag jobbade vi med att massera nacken och armarna.
Det var sjukt obekvämt med massage på underarmarna men nacken var gudomlig!

Jag hade tur, hon som höll i kursen visade på min nacke, så jag fick riktig proffsmassage.
Så nu är jag helt avslappnad i nacken.
LOVELY!

Igår pratade jag för sista gången (hoppas jag) med Johanna och frågade om hon gjort som vi bad, dvs. ta bort allt som har med mig och Tobias att göra.
Det sa hon att det hade de gjort, så förhoppningsvis slipper vi dem nu framöver.
UNDEBART.

Både jag och Bias har mått fett dåligt över hennes jävla sätt att bete sig och det har gjort att jag och Bias tjafsat. Nu slipper vi förhoppningsvis allt det och kan bara fokusera på oss och våran glädje.

Nu ska jag faktiskt skriva engelska. Den här gången är det på riktigt.
Jag har pratat med min lärare och han har full förståelse för att jag mått dåligt och inte kunnat jobba.

Seriöst, jag har mått skit efter tandläkaren, åt som sagt ingenting förrän igår kväll och sen allt det som hände i helgen, det tärde på psyket. Snuten, trakasserier... Ja....
Ni som vet, ni vet.

Ska möta Morgan vid station vid ett, så jag ska plugga nu, sen äta lite och sen åka :)

Adjö alla råttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0