Invasion och avslöjad

IDAG KOMMER LOS TURKOS!!
Jag ska ju som sagt ha två turkar boende hos mig, en kille (jack) och en tjej (begum).
Jack är kristen, begum är muslim.
Kanske blir inbördeskrig och terrordåd i källaren ^^

Haha, nej nu ska jag inte vara sån.
Jack är trevlig och vettig, begum var lite speciell när vi var där.
Väldigt fjortis. Hoppas hon mognat....

Jag tror tyvärr att jag inte kommer ha så mycket tid att skriva här, får blogga lite extra på måndag!

Men fortsätt kika in, jag kanske hittar en lucka lite här och var! :)

Nu ska jag bege mig hem, jag är i Märsta hos min man just nu.
Jag ska hem och fixa lite i mitt rum, kanske måla naglarna.
Sen vid tvårycket landar turkarna och då ska jag ta bilen till arlanda för att hämta deras bagage.

Alla turkar kommer åka buss till skolan och på vägen ska de kolla på runstenar (YEY!)

Jag ska möta turkarna på skolan, vilket betyder att jag hämtar deras bagage, åker hem och lämnar det, tar bilen till skolan och möter upp de där.

Ikväll ska vi ha välkomstparty (PARTY?) med lite svensk mat och uppträdanden.

Sen hemfärd.

Jag kommer inte få sova med mitt hjärta förrän på fredag :'(
Me kommer saknis dig!
Jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara nykär!!
UNDERBARING!!!

Visst ja, jag spårade IP adressen från anonyma kommentaren, så nu vet jag och hon vet att jag vet ;)
Hon ville ju egentligen inte vara anonym, det vara bara ngt som vart konstigt!


Nu måste jag gå, adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0