Jag är tillbaka, men bara vissa kan se mig.

Nu har jag skapat en ny blogg igen,
men bara vissa utvalda kan läsa.
Jag tog bort den andra i ren panik.
Jag ångrar mig men jag visste inte vad jag skulle göra.

Jag hoppas att ni som får lösenordet håller det för er själva,
så att inte fel människor läser igen.

Ska försöka börja om på nytt nu, känns segt eftersom jag just fått igång den andra bloggen...

Jag hatar henne.
Jag har aldrig känt hat förut,
men nu gör jag verkligen det.
Nu gick hon över gränsen.
Nu är det inte roligt längre.

Nu är det krig.

Jag kommer att skriva mer personligt och privat nu.

Ni som får tillgång till bloggen;
Jag hoppas ni läser den noggrant,
 för här kommer mitt liv att utspelas.



Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej

2008-04-13 @ 10:31:13
Postat av: Elin

Lycka till sötnos!

2008-04-13 @ 13:07:17
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0