Lite gladigt!

Måste bara berätta om igår, älskling var så jävla söt när vi duschade!!
Kom på det nu, jag lovade honom att skriva om det i bloggen. :)

Vi stod i duschen och det finns inte alls så mycket varmvatten hos hans pappa...
Så vi brukar aldrig kunna njutduscha där, men vi duschar ändå alltid tillsammans.

Igår stod vi i duschen och bias hade hoppat in före mig.
Jag kom och ville också vara med eftersom han hade stänkt vatten på mig så jag frös som fan.
Han släppte in mig och höll om mig.

Helt plöstligt började han snurra med mig så att jag kom in i vattenstrålen och sen han.
det var ungefär som att vi dansade tryckare i duschen:D

Varje gång som jag hamnade i duschen sa han "nu får Hannisen vatten!"
Och när han hamnade i strålen sa han "nu hamnar bias i vattnet!"

Jättesöt!
Jag höll på att skratta ihjäl mig :)



Han är den jag vill dela varje sekund med.
Han är den som håller om mig i alla lägen.
Han är den som stöttar och tjatar.
Han är den som älskar mig bäst.
Han är den.

He's the one,
he's my number one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0