Massa sol och lite tråkigt

Idag är det väldans fint väder ute, mina vänner!
Ifall ni inte märkt det...?

Jag har just haft en oseriös svenskalektion där jag satt på MSN på mobilen och pratade med Marty :)
Mycket intressantare än språkhistoria!

Jaha, så nu är man nitton år.
Vad stor jag är!
Shiiet.

Snart bolaget-myndig, yey!
Jag som aldrig krökar typ, haha.

Imrn kommer turkarna, ska bli rätt najs faktiskt.
Vi kommer åka på en massa båtturer och shit så det är en slapp skolvecka!
Turkarna åker hem på söndag på dagen, efter det måste jag plugga lite naturkunskap.

Nästa vecka har vi inga vanliga lektioner, på måndag ska jag ha lite naturkunskap och sen åka hem .
På tisdag är vi helt lediga, vilket är sjukt skönt.
På kvällen är det skiva med tema kändis som gäller, första skivan!
WOHO!
På onsdag är det mösspåtagning och på kvällen ska jag eventuellt ha födelsedagsmiddag och sen krök med mina vänner!
Torsdag, första maj och värsta bakisdagen.
Fredag, klämdag = ledig.
Sen är det helg och då blir det väl Bias som vanligt :)


Du som skrev kommentaren igår och valde att vara anonym, snälla säg vem du är!
Det var en tokgullig kommentar, jag vill så gärna veta vem det är som är så sötnos!


Tack för kommentarerna, både till dig och min gamle vän Cattis! :D

Snart ska vi ha möte med närpolisen om flaket.
Orka alla dessa regler, sjukt onödigt.
Men men.
Efter det ska jag åka bussen hem och då ska jag väl mellanlanda hos min man i verkstan.
Sen åker jag hem och städar och fixar lite, det måste ju se fint ut till turkarna kommer ;)


Juste!
Imrn borde vi får veckorna från TNT också!!
Kalas!
Efter det ska vi boka vår luftballongstur!
WOHOOOOO!!!!

När du skrattar, när du rör mig, när du ser på mig med dina snälla ögon,
när du flummar, när du finns till, när du älskar som bara du gör.
Då får jag fjärilar i magen.
Du gör mig hel och jag är så lycklig att jag har dig.


Bara för att jag älskar dig fruktis mycket Tobias!

Nu ska jag springa iväg på lektion igen!
Adjöss alla möss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0