Mösspåtagning, valborg och mera fest.

Nu har jag tråkigt igen. Sitter i skolan och har haft två sega timmar naturkunskap.
Jag var duktig på förhöret!
Han tyckte att jag kunde det klockrent, yey!

På onsdag är det valborg och mösspåtagning! :D
Det känns verkligen som att det närmar sig studenten nu!

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på mösspåtagningen,
det enda jag vet är att vi ska vara i aulan och höra på en fanfar och sjunga studentsången.
Sedan kommer rektorn säga: Mössa på!
Då ska vi ta på oss mössorna och sen ska vi dra till fontänen vid Täbban (Täby C) och kröka(?) :D
(Snuten kommer vara där så vi får se hur mkt krök det blir...)
Även om vi inte kommer kröka så kommer vi ha sjukt kul tror jag!


Sedan på kvällen är det en mösspåtagningsfest för Åva och Tibble, men vi ska inte gå på den.
Det kostar 140 spänn + dricka+ garderob.
Någon som orkar slänga ut massa cash på det?

Istället ska jag ha en efterlängtad födelsedagsmiddag hemma.
Några av tjejerna från klassen kommer, de har tjatat så mycket på mig, haha!
De vill träffa mina vänner och självklart min omtalade man
( I don't blame you, he's intresting ;) haha )

Det blir väl typ Marre och Rossi från klassen.
Sen Mange, Fannie, Jimmy, älskling, Riccardo och kanske Johan
(som för övrigt fyller år på valborg precis som Cattis!)
Ska väl fixa en mysig och god middag.
Sen blir det krök för hela slanten!
PARTY!!!
haha!
Tyvärr kan inte Acca och Sandra komma :/

Riccardo är supertaggad, den knäppjäveln.
Han är en rolig människa han!

Igår hade jag skitkul, jag vet inte om Bias, Rickard och Johan hade roligt med mig eller åt mig, men dom skrattade i alla fall ;)
Jag flummade ganska mycket.

Jag höll på att kvävas när Riccardo stoppade ner sin katt i en Ica-påse!
(hon höll på att klättra in i  och lekte med den och då lyfte rickard påsen. 
Katten fick typ panik och klöste sönder hela påsen.)
Sen hängde Riccardo påsen på dörrhandtaget, men katt-fan lyckades hoppa ut ändå.
Det var sjukt skoj och
JÄVLAR VAD VI SKRATTADE!

Jag kastade även en sån där Zoo-apa
(Ni vet de där godisarna)
på parkettgolvet och katten flög runt som jag vet inte vad och spelade hockey med den.
Det var också sjukt roligt :D

Nej mina vänner, jag är ingen djurhatare men jag önskar att ni hade sett det som hände, det var sjukt roligt!

Anyhow, på lördag ska jag på fest hos min gamla barndomsvän Cattis också, ska bli väldans roligt måste jag säga.
Det blir mycket dricka den här veckan, för i morgon är det skiva också.
Shit.
Jag kommer inte ha några pengar kvar att leva för, haha!
Kanske håller jag mig nykter någon kväll, får se vilken bara....

Jag är inte så mycket för att bli dyngrak, men det är ganska roligt att bli lite snurrig.
Jag blir ganska flummig då, fast det kan jag som sagt bli utan alkohol också!

Igår trodde Älsk, Ricc och Johan att jag hade rökt på eller tagit någon spruta eller något.
Dom undrade vad jag går på..
HAHA :D

Fötterna?
*fniss*

Snart kommer serben och polacken, då ska vi jobba med ett arbete i internationella realtioner.
Det passar ju bra med tanke på att de är serb/polack :D
Vi har en väldigt bra relation, kanske ska skriva det? ;)

En sak till!!
Appropå ingenting alls, så tar jag bort inloggningen på min blogg idag, för nu kommer inte fel personer kunna läsa, med tanke på att de inte har den rätta adressen!

Adiós vänner.
Have fun!

Kommentarer
Postat av: cattis

ingen nykterhet på lördag bara! då skall det diskuteras gamla goda minnen, o det görs bäst när man är lite lullig! ;)

2008-04-28 @ 18:53:35

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0