Ris och Ros!

Jävla svenskalärare alltså!
Jag orkar inte.
Vi skulle ha ett "litet" prov på torsdag på språkhistoria
(svenska B, YEY!)
Vi fick materialet idag.
7 häften att läsa.
SJU!

CP.
Hon berättade att vi skulle läsa på allt men inte så mycket.
Va?

What ever.
Fast ändå inte.
Jag e på gränsen till ett MVG så ja vill få bra....

CRAP.

Imrn fyller älsklings-Patrik 5 år!
(Brorson nr ett av två, för er som inte vet)
Jag ska åka dit och fira honom med mami :)
Pappa är inte hemma och Bias ska vara i verkstan så det blir bara vi.

Frågan är bara när fan jag ska plugga?
Nu? Neesch, sitter i verkstan.

Har just köpt en ros och ett kort till min snutt.
Vet inte varför, vi hade tio månader i söndags och vi firar inte på det sättet
(bara när det blir år)
Han fick ett kort i söndags men det var inte så mycket mer firande än så.
Men jag kände ändå för att ge honom ngt idag :)
Han förtjänar alla världens rosor.
Så jag tänkte att jag lika gärna kan ge honom en av alla miljarder!
han fick ett kort till såklart :)

Han vart väldans glad, med tanke på att han aldrig fått nån blomma av mig förut... :)
Han ska hänga den i sitt rum och låta den torka , snutten då.

jag har haft skadat ont i tänderna och kinderna sen misshandeln igår
(det är fan inte mer än rätt att jag kallar det misshandel)

Har inte ätit så mycket det senaste dygnet.
Åt ingen lunch igår, bara en liten tortilla till middag hos svärmor,
ingen frukost, lite fil till lunch idag och två miniyogurtar och lite banan till mellis....
:(

Jag hoppas vad som är RIS och vad (eller vilket) som är ROS?
haha:)

Älsklingens ROS.
*fniss

Nu ska jag pussas lite med honom och sen ska jag åka hem och plugga svenska.
Jippi.
Ikväll blir det nog lite träning tror jag.
Var längesen jag var nere nu.

Just ja! imrn ska jag  åka och hämta min licens på TNT!!
NAJS!!

Adjö alla barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0