svenskaprovet och TNT uppdate!

Jag har just gjort mitt svenskaprov. det gick helt okej tror jag :)

Tobias ringde imorse vid halv nio och sa att han hade funderat.
Jahaa?
Jag fattade inget men jag trodde att det var något allvarligt.

Han hade kommit fram till att han ska sluta på kommun och börja jobba på TNT med mig!
:D
Så nu ska vi båda sitta och köra bud, det känns asbra.
Vi åker tillsammans till jobbet och åker hem tillsammans :)
Ibland kan vi nog luncha tillsammans också, beroende på vart man är och kör.

SJUKT NAJS!

Dock kommer han inte få någon semester, men han säger att han kan vara ledig sen.
Sant.
Vi är ju ledig varje helg och då kan vi bada, mysa, sola och åka bana (med 960in :D)

Han ska bara jobba där till Mattis får lokalen.
När han har fått det ska han börja jobba åt Mattis och meka bilar hela dagarna.
Det känns ändå så sjukt bra att vi kommer tjäna lika mycket, träffas varje dag innan och efter jobbet 
(vi kommer ju åka dit och hem tillsammans)
Vi kommer ha ett riktigt vuxenliv! :D
 
Mamma och pappa kommer vara på landet, samma sak med hans mamma så vi kommer väl ha vårt hus och Å&B:s lägenhet för oss själva.
Najs!

Snart ska jag åka hem, har en lektion till men där ska vi kolla film och flumma lite så det är najs.
Ikväll ska jag eventuellt träna och sen kommer älsko till mig.
Mamma och pappa kanske åker till landet, så we might be home alone!
Sweeeeet.

Bye så länge.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0