Turkhumor och lite pusskalas

Okej, turkarna (iaf tjejerna) har inte mognat för fem öre. Snarare omognat ^^
Min tjejturk bytte kläder 4 ggr på 4 timmar när de kom hit.
Palla?

Vi gick runt lite i Täby centrum och kollade i onsdags. Vi gick in på MQ och trodde att de skulle gilla de lite dyrare kläderna, jag menar MQ har ju lite märken och sånt som de vill ha.
Vet ni vad turkarna säger efter några minuter?
"We don't want to shop here, we want to go to a store for young people and this is clothes for old ladies.
You don't by clothes here right?"

Jag höll på att DÖ.
Det var så jääävla roligt!
Asså förstår ni att vårat mode ser ut som deras tantmode!? :D
Jag sa att det är så modet ser ut just nu och då höjde de bara på ögonbrynen och tyckte att vi var jättekonstiga.
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Jag är sjukt trött på turkarna redan.
De går långsamt, gör så att vi missar bussar och båtar, äter typ ingenting, snackar en massa skit om oss
(vi snackar iof skit om turkana också, haha!) och är bara allmänt krävande.

Som tur är åker de på söndag :D

Tobias kallar mig för Turkmorsa.
^^

Ikväll ska jag och Sandra och våra turrar bowla.
Då ska Bias följa med också :)

MIG HAR SAKNAT HONOM NÅT FRUKTIS!!
(för er som inte fattat det så är "fruktis" samma sak som "fruktansvärt" och det är mitt sätt att prata med tobias)

Jag åkte faktiskt förbi honom igår innan vi skulle till skolan, jag var puss-sjuk!
Turkarna är helt muppiga när de ser pussar, de häpnar typ!
Igår på musikalen hörde man "åhhh" från turksidan när de pussades på scen.
Jävla muppar :D
EN PUSS!?


Ja herregud, det är inte lätt att vara turk ^^

JAG LÄNGTAR TILL MIN SNUTT SOM JAG SKA PUSSA MASSOR PÅ IKVÄLL!!!!!!!!!!!!!
:)

Nu ska jag läsa lite andra bloggar :)
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0