Utan dina andetag och ingen luft

Jag har just kommit hem från en liten biltur med min man.
Jag har skrattat sjukt mycket.
Jag fick ingen luft!

Jag körde och låtsades vara övningskörare, med en massa ryckningar och nödbromsningar.
SÅ JÄVLA ROLIGT :D
Vi är väldans bra på att flumma.


Nu har turkarna äntligen åkt hem!!!

En mindre rolig sak är det svek som vi stötte på idag,
Fan va sårade vi vart.
Speciellt Bias.
USCH!
Så gör man inte.
Men nu vet vi vart de står också....

Vi har varit och hyrt filmer nu, vi ska till Rickard ikväll :)
Det är roligt!


JAG HAR NATURKUNSKAPFÖRHÖR IMRN

men jag har inte pluggat så mycket.
Ska göra det sen, kanske... ^^ 


Tänkte skriva ner en fin låttext också, jag tänker på oss när jag hör den :')

Fairytale- Utan dina andetag

Jag vet att du sover,
känner värmen från din hud,
bara lukten gör mig svag
men jag
vågar inte väcka dig nu
Jag skulle ge dig
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag
säga så

Jag kan inte ens gå utan din luft
i mina lungor
Jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinligt grå
blir jag
utan dina andetag


Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti
är du fjärdelätt och vit
och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
där det fastnat snart i ett år

Jag kan inte ens gå utan din luft
i mina lungor
Jag kan inte ens stå när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag


Jag kan inte ens gå utan din luft
i mina lungor
Jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinligt grå
blir jag utan dina andetag

Vad vore jag
ja vad vore jag
utan dina andetag


(egentligen är det Kent som gjort den men den här versionen är finare)

Jag tycker den är så jävla fin!!

Vet ni förresten?
Jag har beställt graverade champangeglas till oss som han ska få på vår 1 års dag! :)

Det står Hanna & Tobias 13/6- 2007 på hans glas och Tobias & Hanna 13/6-2007 på mitt :)
Fint va??

KOMMENTERA!!
Och lova att inte säga något till honom!!!


Nu ska jag pussas, jag har saknat honom så himlans mycket!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: marty

jag tycker också att låten är finare med dom! tycker inte om keent.. bläeh:D

2008-04-28 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0