Varför just jag?

Jag fick ett helvetesbesked idag.
Jag skulle tydligen ha läst naturkunskap A, fast ingen har sagt det till mig när jag tog botr NK B kursen.
HURRAY!
Nu ska jag läsa in naturkunskapkursen på en månad.
EN MÅNAD.
Som om jag inte har lite annat att göra innan studenten!?

Jag kommer att ha "privatlektioner" med läraren och gå på klassens ordinarie lektioner, men det är typ 5 lektioner kvar så jag kommer ju fatta mycket.
HELVETE.

Aldrig förr har jag varit så jävla missnöjd med en skola och dess personal alltså.
Jag hatar Tibble.
 
Morsan kommer gå i taket när hon får höra det här.
Först projektarbetet och nu det här.
Jävla as.

Att välja att gå i Tibble gymnasium är det sämsta val jag gjort i hela mitt liv.

Inget, noll, nada, zero har varit bra!
 
Suck.

Ikväll är vi iaf ensamma hemma.
mor och far är på landet.
Det är rätt skönt, för imorgon kommer min släkt och ska fira mig.
Fyller ju år på måndag! :D
Efter det kommer turkarna till mig, på onsdag alltså.
Det är ganska kul, men det kommer vara jobbigt att huset jämt är fullt.
Kommer nog inte träffas Tusse så mycket då, men han kommer nog och sova hos mig i alla fall :)
han har ändå fullt upp i verkstan!

Nu ska jag plugga, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0