Det vart inte som planerat...

Jag hade tänkt att designa om bloggen.
Det vart inte så.

Jag har tänkt att vara frisk.
Så vart det inte heller.

:(

Hade feber i fredags, var pigg i lördags, vart sämre i söndags och mår sådääär idag.
Hostar och snuvar fortfarande som ett as.
Och galet vad jag nyser mycket!

Helgen såg ut såhär:
Fredag: Sov ganska mycket, eller halvsov på soffan efter jobbet medan min man mekade.
Gick och la oss, somnade ovaggade kan jag lova!
Lördag: Jag vaknade som sagt väldigt sent, sjukt skönt. Bias mekade mest hela dagen. Försökte starta bilen men fick inte upp något oljetryck... Det sög.
Sen på kvällen åkte vi till Tobba & Lena (svärfars bästa kompis m familj) och grillade. Mycket mysigt!
Vi skulle egentligen åkt och kollat på ett garage åt Bias och Rille men killen som hade det hade fått hjärnhinneinflammation  Spooooky!
Det gjorde i alla fall att vi kunde stanna lite längre på middagen.
Efter middagen åkte vi till Väsby och tankade och hämtade en full Dennis. (ovanligt att han var full!?)
Vi åkte till Infra och där var det sjukt mycket bilar.
Dock stod snuten redan parkerad där när vi kom och det sög ju.
Men vi snackade massor med folk och hade trevligt.
Sen åkte vi till Rosers för det skulle vara race.
När vi kom dit var snuten där.
Cp.

Åkte till Eurotop och träffade lite folk... racet var uppskjutet en timme.
När vi kom tillbaka var snuten där igen.
IRRITERANDE.
Klockan var då 00.00 och jag kände mig rätt hängig.
Tyckte att vi skulle åka hem och vi var nära att göra det ända tills vi fick reda på att de skulle spärra av motorvägen borta vid Stinsen för att ha Race där så vi åkte dit.
Innan det mellanlandade vi på Mammas i Väsby och då kom Johanna dit.
Hon var också sugen på att kolla på race så jag fick henne att fixa skjuts till Mammas :D
Efter mammas åkte vi som sagt till Stinsen.

Kan ni gissa vem som var där?
Neeej, inte mamma.
Neeej, inte Paris Hilton.
Neeej, inte pappa.
Neeej, inte George Bush.
Snuten!

GAH!
Jävla glädjedödare.

Då stannade vi bara en stund till och snackade med lite mer folk.
Sen drog vi hem till Märsta och dumpade Johanna i Valsta.
När vi kommit hem till oss och precis somnat (klockan var väl 2 halv 3) så ringde Johan och sa att racet hade flyttats till Akalla.
Men naturligtvis kom snuten dit också, men då hade de i alla fall hunnit åka en stund...
Ganska surt att det inte vart något, men vi hade skoj ändå!
Det går inte att vantrivas med Bias och Johan i närheten :)

Söndag:
Bias underbara vän Dennis ringde halv 8 på morgonen och vart utskälld för att han väckte oss.
Jag somnade om men Bias som är så vansinnigt dålig på att somna om låg och snurrade till halv 10. Sen gick han upp och kollade på TV. Han fick väcka mig först halv 11, sen kvart över 11, sen 12, sen kvart i 1.
Först då orkade jag gå upp.
Jag tror jag behövde sova...

Hihi

Appropå sova, nu ska jag sova!
Jag började jobba för min nya chef idag.
Känns bra!
Får min bil imrn :D

Det är nice med körkort.
Och ännu bättre med gratis bil.
*Tihi*

Natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad du sover mkt. Är oxå sjuk :(

2008-08-19 @ 17:25:57
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0