En bra dag!

Idag har jag blivit med bil!
Och jobbtelefon.

Sjukt nice med egen bil!!
:)
Lilla pärlan min haha!

Jag hinner inte skriva så mycket...
Har inte så mycket att berätta.
En vanlig tisdag liksom.

Sjukt mycket nytt i nya distriktet jag ska köra, men man lär sig!

Ska sova tidigt idag.
Älsk kommer hit och säger hej till mig en stund innan jobbet och sen ska jag duscha och sen sova.
Skönt som fan.

Förresten, min man överrasskade mig igår och kom och pussades och gosade lite igår fast han redan hade börjat jobba.
Han ville ha lite godis och det fick han!
Sen skulle han hämta sin bil-laddare för att han ska ha den i traktorn.

Vi pussades massor och hade väldigt skoj i ungefär 10 minuter.
Skojade och var alldeles söta med varann.
Mys!

Nu ska jag fixa lite med middagen.
Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0