Erik du är knäpp och jag har blivit lurad

Erik mitt lilla mongo!
Vart får du allt ifrån? :D

Synd att jag måste göra dig besviken gubben, men Bias lurade mig.
Han hade inte smashat en sten i Ferrarin.

Jävla svin och luras då! ;)

Jag har fått en otroligt irriterande rethosta.
Förjävligt.
Dessutom kunde jag knappt andas idag på förmiddagen så det var sjukt jobbigt att jobba.
Det är en nackdel med att ha ett fysiskt jobb och astma.
Den kombinationen känns inte klockren....

Hade dessutom glömt min astmaspray hemma så det var bara att hålla ut.
Jag tror att jag gäspade (för att få in syre i lungorna) ungefär femtioelva gånger på några minuter och ändå hjälpte det inte utan jag fick verkligen fokusera för att få ner luften i magen.
(lyckades nån gång då och då)
Skitjobbigt!

Ikväll är jag solo.
Min man är ledig imrn, jävla lyckosten, så han ska sova hemma i Märsta för att morgondagen ska tillbringas utomhus.
Han ska meka med bilen och förhoppningsvis blir det ett startfösök till helgen.
Det vill jag inte missa, därför ska jag bosätta mig i Märsta imorgon kväll efter jobbet.

Jag är asnervös för hur starten kommer gå!
(fatta då vad han måste vara som byggt allt själv!)
Jag ber till alla gudar som finns (inga?) att det går bra och att inget går sönder.
Han har slitit så sjukt hårt och lagt ner så mycket tid och pengar (ca 70 000:- sen i februari) på den där motorn så nog fan måste det gå vägen!

Men det borde det göra, för Bias vet vad han håller på med och är så himla duktig på det han gör.
Jag förstår inte att man kan lära sig så mycket!
han kan fan ALLT om bilar.
Varenda lite detalj!
Han vet vad sakerna heter, hur de funkar, vart de sitter, varför man behöver de, hur man byter de, vilka saker som ska sitta ihop med varandra...
A, you name it!

Jag är väldigt trött så jag tror att jag ska sova tidigt ikväll.
Försöka ta igen lite sömn liksom.,.
Sov faktiskt ungefär i 40 minuter idag på jobbet också, riktigt skönt även om bilen inte är det ultimata stället att sova på!

Eftersom jag hann med att sova så förstår ni att min dag var rätt lugn.
Jätteskönt.

Nej, nu ska jag fixa lite här hemma.
Snart kommer väl mor hem och då ska vi äta middag.
Pappa är ute på affärsmiddag.
Så det blir en tjejkväll!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0