Fuck anonyma!

GAH!
Hatar anonyma kommentarer.
Stå för det ni tycker och kom ut ur.... datorn! (eller nåt...?)

Idag har jag haft en rätt hetsig dag.
Ska snart bege mig till Märsta för att pussas med min man.
Har ätit pizza till middag eftersom jag tyckte synd om mig själv som var tvungen att äta ensam.
Mamma är på möte och pappa är och hämtar nån gubbe från Holland nere på Skavsta Flygplats.
Och Bias jobbar, som alltid.

Måste berätta en kul sak!
Idag när jag var på Kungsholmen skulle jag lämna ett paket till SBS Radio (ni vet de som äger NRJ, Mix Megapol och 107,5 mfl)
De sitter i DN huset, där Stockholm City och Expressen/DN sitter.
När  jag kom upp där ringde jag på och så öppnade en kille.

Han snackade i telefon men la på och frågade vem paketet var till.
Jag sa namnet och bad om en påskrift.
När man skriver på måste man både signera OCH skriva ett namnförtydligande.
När han hade skrivit sitt namnförtydligande såg jag vad han hade skrivit.
Det var Sebasation Vought!
Ni vet?
Han som är programledare på NRJ!
Han är asbra ju! :D
Då sa jag:
Nämen! Är det du?
Då skrattade han och sa: ja det är jag!
Sen sa jag att jag brukade lyssna på honom och så frågade han vem jag var och skakade hand med mig.
Haha!
jag sa: Jadu, jag är Hanna!
Då sa han: Hej Hanna! Kul att träffas.
Han trodde väl att jag tyckte han var värsta kändisen, eller så ville han ha mitt nummer ;)
HAHA!
Trevlig var han i alla fall!

Utanför huset stötte jag på (läs inte STÖTTE på som att jag raggade ^^) Adam Alsing.
Han är verkligen sliten.
Fyfan, hårig och orakad.
Såg allmänt sliten ut.
Haha.
Honom är jag inte så förtjust i (A)

Fick ett mms av min man nyss.
Han har råkat skjuta iväg en sten med maskinen på en spritt ny Ferrari.
oh smack!
Självrisk på 6000 spänn och ägaren var galen.
Han hade hämtat bilen för 2 månader sen ^^
Som tur är behöver inte Bias betala det, utan det gör hans jobb.
Men men..
Jobbigt läge ändå.

Ska åka nu!
Adjökens

Kommentarer
Postat av: Angelica

Okej. Jo tydligen inte :S har oxå fått skit av massa idag.

Jag mår bra.



Vi tar det sen.

2008-08-13 @ 20:13:49
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: ERIKP

haha grymmt att din man pungade ferrarin :D

FISTARN

2008-08-14 @ 04:53:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0