Fyllskallar :D

Igår kväll/natt var helt underbart!

Började med att jag vart hämta av Simon, Jonte, nån mer och Johanna här hemma.
Det var runt halv 7 tror jag.
Sen åkte vi och handlade chips och groggvirke.
Jag hade allt utom sprite så det köpte jag!

Sen åkte jag och Johanna hem till henne och satt där och myste lite.
Fixade oss, åt chips, drack drinkar, jag skrev i hennes kompisbok *skrattar* medan hon duschade och så snackade vi en massa skit.
Sen kom Johannas mamma hem med en pizza som vi delade på.
Så vi satt där i hennes säng med en pizzaslize i ena handen och plattång/mascara i andra :D
Asmysigt med lite tjejkväll!

Råkade stöta på Bias, Rickard och Linda också eftersom Rickard bor jämte Johaini och de var där och hämtade något till garaget...
Den var ju sådär att vi stötte på dem...
Men faktsikt kändes det bättre än vad jag trodde.
Har inte träffat honom sen vi gjorde slut, så igår var första gången och det kändes bra.
Jag tror han märkte det också...
Vet inte vad han tänkte riktigt, men jag vet att han vart förvånad över flera saker.
Men nog om det!

Efter vi hade ätit upp och fixat oss klart gick vi till Sofia.
Där satt vi och spelade sanning och konka spelet och förade lite till.
Det var också mysigt som fan.
Johanna fick erkänna en sak som hon sekunderna innan vi gick in till Sofia hade berättat för mig och sagt att det var jättehemligt :D
Nu vet vi 4 som var där, men det är mellan oss det stannar också ;)

Efter någon timme eller två beställde vi en maxitaxi och drog till Bryggan.
Där var det halvmycket folk och utanför träffade vi Fannie av alla människor :O
Lite speciell stämning där för ett tag men vafan ^^

Vi hängde utanför bryggan ett tag sen gick vi in.
 Johanna kom in utan att behöva visa "sitt" leg :D
Vi dansade rumpan av oss en stund och drack massa goda drinkar.
Eller jag drack drinkar, Johanna drack pruttcider haha! ^^

Sen vart det lite tråkigt på bryggan så vid halv 2 drog vi till KC/Garage.
Där var det mycket mer folk och jag och Johanna gick in genom Garage så vi betalade inget inträde :)
Däremot var det nära att Johanna inte kom in, jävla soper vi är som gör bort oss båda två! :D

Men vi kom in som sagt och där innen skakade vi rumpa som fan! :D
Jag hade världens roligaste kille efter mig, han vart helt crazy när jag dansade nära honom ^^
han typ började gnälla o gny som fan!
Jag vart nästan lite rädd så jag dansade därifrån ^^

Han som hängde efter mig på bryggan var lite roligare, han kom och hälsade sen när jag hälsade tillbaka tog han tag runt mitt huvud och pussade mig på kinden och pannan ^^
Killar, var är ni för muppar egentligen? :P

Jag tog nattbussen hem när KC stängde (klockan 03).
Johanna följde mig till bussen och på station mötte vi Nicklas, min brors kompis (även min kompis men jag har lärt känna honom genom min bror).
Så jag fick trevligt sällskap på vägen hem!

För att sammanfatta kvällen kan jag ju säga att det var en av de bästa på länge!
Det  var längesen jag kände mig så fri och glad.
När jag gick ut på krogen när jag och Bias var tillsammans kände jag mig alltid hämmad och nästan otrogen om jag dansade och någon kille kom och dansade nära mig :O

Jag vart helt lagom full dessutom, så jävla najs.
Lite dålig balans, lite galen och lite överdrivet social.
Och lite överdrivet rik tydligen eftersom jag ville bjuda folk på inträden/drinkar och betala taxi mm.
Haha!
Men jag har aldrig haft såhär mycket pengar ÖVER.
Så jävla najs!
Behöver inte tänka på att jag måste spara, jag kan spendera och ändå har massor kvar :D
I like heltidsjobb!

Ikväll ska jag åka till Fredrik, Erik ska komma dit också :)
Vi ska antagligen sitta hemma och dricka lite drinkar och kolla film.
Myskväll med grabbarna mina! <3
Ska sova där också, pallar inte åka komunalt hem från Sköndal mitt i natten liksom :O
Erik och jag ska dela säng verkar det som, i alla fall enligt Fredriks planer haha!
Jag säger då det.
Jag kan ligga mitt i mellan de, fatta mysigt :D
2 busbra pojkar, en på varje sida!
NEJ tänk inte 3-kant nu!
HAHA!
Aldrig i livet.
Bara vänner de där.
Mysiga såna.
Me like you!

Nu ska jag klä på mig och sminka mig.
Har skjutsat pappa till Arlanda (jag var nervös att jag inte skulle kunna köra bil idag men som tur är blir jag aldrig bakis :D )
Efter det åkte jag upp till Johannas jobb och hämtade min kasse med spriten, plattången och mjukisbyxorna som jag lämnade hos henne igår innan vi drog ut på krogen :)

En sak som störde mig när jag åkte var att det var så jävla mycket snygga bilar ute och körde!
Det är ju Streetracefest i Barkarby i helgen.
JAG VILLE JU DIT!!!
:(

Behöver jag säga att jag skulle åkt dit med Bias?
Sämst.

Nej, nu ska jag börja fixa!
Adjöken fröken!

Och du Johanna: SLUTA KOMMENTERA MIN BLOGG MED MITT NAMN xD Hahahaha! <3
Okej att vi heter nästan samma, men fan lugna dig.
Så full var du väl inte att du trodde att du var jag? ;)
Haha! *puss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0