Goddagens kära ni!

Hej hopp!
Jag lever, jag lovar! :)

Har bara inte haft tid, ork eller lust att skriva.
Jag mår rätt bra faktiskt.
Bättre än vad jag trodde att jag skulle göra efter 4 dagar i alla fall!

Igår var en bra dag!
Jag åkte på Banditkonserten i alla fall, hihi.
Var där med Erik (gosnosen) och Fredrik (bästiiiisen) och så Eriks randomkompis. Minns inte ens hans namn... :D
Christian?
Eller?
HAHA!

Det var i alla fall riktigt trevligt!
Det som sög var att det var så lite sittplatser, så vi fick stå typ hela tiden.
Sen hann jag inte se det bandet jag ville se eftersom jag var tvungen att ta nästsista tåget hem.
Kunde ju inte vara vaken hela natten eftersom jag jobbat från halv 9 idag!

Har inte gråtit speciellt mycket sen i måndags faktsikt.
Känns skönt.
Även om jag varit nära många gånger, typ när Curly Sue spelas på radion eller när jag ser saker som påminner mig om honom...
Jag har pratat mycket med honom under alla dagarna.
Känns så förbannat bra att vi fortfarande är så öppna och ärliga mot varandra.
Han kunde inte gjort slut på ett bättre sätt.
Jag skrev det till honom idag.
Han är bra på att göra slut, haha!

Visst har vi tjafsat lite och haft våra små aggrostunder,
men det slutar ändå med att vi förstår varandra och kan lugna ner oss och prata om allt och ingenting till slut.
Precis som innan det tog slut.

Jag vill inte hålla på och spekulera som alla andra gör ang. om hurvida vi kommer bli tillsammans igen eller inte.
Det får tiden visa, jag är inte ens säker på att jag vill det.
Jag har ingen aning.
Jag älskar honom med hela hjärtat och han älskar mig.
Men skulle det funka igen?
Vi måste verkligen tänka och prata igenom ALLT om det ska funka igen.
Annars kommer vi sitta i samma situation till slut igen.
Och det vägrar jag.

men som sagt, inga spekulationer.
Time will tell så att säga.
Det viktigaste är bara att jag har kvar honom i mitt liv.

Vi ska fortfarande åka luftballong den 13/9 (det skulle varit vår 15 månadersdag, yey!)
Kommer kännas så jävla fel, men samtidigt så jävla rätt.
Jag vill inte åka med någon annan.
Det är våran grej som vi ska uppleva tillsammans,
sen att vi inte kan stå där uppe och kyssas det är en annan femma.
Eller vem vet, det kanske vi kan...?

TIME WILL TELL.


Förutom att prata med Bias och vart på konserten så har jag tränat (i tisdags).
Det var roligt, även om jag inte hade all energi jag borde haft.
Hade ju inte ätit så mycket och bara sovit 2 timmar.
Men det kändes bra att slippa tänka.
Jag jobbar också, hela tiden känns det som!
Det är också skönt.
Jag hinner inte tänka (hinner inte äta heller men det är en annan femma!)
Ibland får jag små impulser av saknaden eller ledsamhet och då ringer jag honom.
Så pratar vi lite, sen känns allt bättre.
Jag behöver inte så mycket, bara att höra några ord från honom gör mig lugn igen.
Fastän det är honom jag saknar.

Jag har lite svårt att inse och förstå allt, det är bara det.
Jag är inte en del av hans liv längre.
Eller jo det är jag, men inte på samma sätt.

Det är tungt att inte veta vad han gör, hur han mår, vad han har på sig, inte se honom när han ler, inte se honom och känna honom när han sover....

Helvete.
Nu tänker jag tillbaka.

FAN!
Nu kommer tårarna upp i ögonen igen.
JAG SKA INTE GRÅTA, JAG SKA INTE!

Åh.
Måste skriva om något annat.

Imorgon ska jag och Johanna festa.
Det kommer bli asnajs!
Jag har 1/4 dels smirnoff vodka kvar här hemma.
Och så groggvirke.
Ska köpa läsk att blanda med också!
Bias ska köpa en  ny 70is smirnoff vodka till mig imorgon, så jag kommer ha massor med dricka :D
Fast den ska räcka till på lördag också.

På lördag ska jag nog vara med Fredrik på kvällen.
Och jag hoppas att Erik ska vara med då också!
På lördag eftermiddag ska jag skjutsa pappsen till arlanda, han ska till Tyskland.
Mamma ska på konferens och sover inte hemma i helgen.
Så jag vill vara med folk, pallar inte vara ensam en hel helg.

Jag har inte varit ensam på över 14 månader.
Skulle inte klara av att tänka så mycket.
För jag vet vad han ska göra i helgen.
Han och Rickard ska fixa i garaget,
Dessutom ska Linda hjälpa dem...
JAG ÄR AVIS.
Vill vara en del av det där projekte jag med.
Fan.

USCH och BLÄ.
Det är så jävla svårt att vara singel!
Dessutom känner jag mig inte ens som singel!
Jag kände mig för helvete otrogen för att Erik höll om mig så sött igår.
:(
Men du vet att jag uppskattar din trygghet i dina armar Erik! <3

Måste lära mig att ragga igen, haha!
Måste lära mig att känna mig snygg igen.
Jag har inte behövt tänka på att jag ska vara snygg,
jag har ju varit omtyckt ändå.
Typ.
Asså, ni hajjar säkert.
Man måste börja om på allt.

Börja om och lära känna en ny kille, våga visa vem man är, lära sig att bli trygg med en ny människa, lämna ut sin personlighet och ge någon sitt förtroende igen.

Det suger så hårt, för jag har aldrig känt mig så naturlig och avslappnad som jag gör med Tobias.
Han kan varenda lite millimeter av mig och jag är så förbannat trygg med honom.
Vem ska nu vara min stora trygga nalle som alltid finns där?

Återigen, TIME WILL TELL.

Nu ska jag byta lakan.
Palla inte sova en natt till i de lakanen som vi sovit i.
Höll på att börja gråta igår när jag packade ner Bias sista saker som han hämtade här när jag var på konserten.
Kände doften av honom från hans tröja.
Fan va tungt det var.

Anledningen till att han kom hit när jag inte var hemma var för att jag hade glömt min laddare hos honom och behövde den genast. Det var inte så att vi inte ville träffas, utan jag ville på konserten men behövde laddaren så då vart det så. (Jag vet att jag skulle fått frågan annars. ^^)

Farligt att jag blivit så beroende av honom.
Ska aldrig mer hänga upp mitt liv så mycket på en enda människa igen.
Det är min lärdom av det här i alla fall.
Bland andra.

Nej, nu ska jag som sagt bädda rent!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0