goddagens!

Har inte alls så mycket tid att skriva, ska iväg på tränarmöte kl halv 7 och ska hinna byta om mm innan...
Men lite ska jag allt kladda ner!

Gårdagen, eller ja..kvällen var helt underbar!
Jag och min man lagade middag tillsammans och efter vi hade ätit den kollade vi på "På smällen" som vi köpte när vi handlade mat.
Grym film måste jag säga!
Vart positivt överraskad, med tanke på att filmer som man köper på ICA brukar vara B-filmer. 

Filmen var ganska lång så vi hann inte göra så mycket mer innan det var sovdags.
Vi orkade inte ens duscha, hihi.
I sängen gosade vi lite och somnade så fort vi släckte lampan.
Det vart ingen tidig kväll som jag hade tänkt mig...
Ville sova länge men filmen drog ut på tiden!
Det var ganska segt att gå upp i morse kan jag säga...

Pratade med svärmor igår, hon och hennes chef undrar om jag vill bli ansvarig för deras hemsida.
I så fall ska jag jobba i Frontpage och det verkar inte alls vara så krångligt.
Det är typ som Word :D
Har laddat ner en gratisversion så att jag kan prova lite innan jag tackar ja.
Men det vore riktigt najs med ett extraknäck sådär en kväll i veckan!
Har ingen aning om hur mycket jag får för det, men det spelar inte så stor roll.
En timmes jobb i veckan liksom.
Kändes i alla fall kul att hon frågade!
Min svärmor är sötast!

Älsk är hos henne nu och äter middag.
Ville också dit men jag ska ju som sagt på möte...

Nu ska jag åka!
Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur mår du?

2008-08-13 @ 15:59:31
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0