Godis, tandis och schitzoväder

Hej hopp!
Den här dagen har gått väldigt fort måste jag säga!
Var astrött när jag vaknade imorse och jag lyckades försova mig eftersom min man stängde av mitt alarm...
*hmpf*
Hihi.
Men jag hann i alla fall med bussen och att äta frukost så ingen skada skedd!
För att vara lite snäll så gick Bias upp samtidigt som mig, fast han egentligen inte behövde gå upp så tidigt.
Snutt.

Jag åt frukost medan min man borstade tänderna och så.
Jag fick påminna honom om att ta med sig matlådan och tandborsten.
Sen åkte vi båda till våra jobb.

Nu kanske ni undrar varför han skulle ta med sig tandborsten till jobbet?
Han skulle till tandläkaren idag!
(fast sen visade det sig att han skulle hit innan han åkte i alla fall, men men.)
Han hade ett litet hål.
Jävla lyckost.
Jag kommer ha minst 10.
Seriöst alltså.
Jag har så galet dåliga tänder!!!

Fick höra att det kan bero på P-pillerna, någon som vet mer om det??
För det skulle kunna stämma, eftersom jag fått många hål sen jag började äta de.... :S
För när man är gravid får man lättare hål pga hormonförändringar men jag vettifan om det är samma sak med piller.. man "lurar" ju iof kroppen att man är gravid när man äter p-piller....
Hmm...
Vad tror ni?

Min man är i alla fall på väg hem nu, den stackaren åker kommunalt in till stan.
Han som verkligen hatar att åka kommunalt :D
Men fanskapet hade tur, han fick åka på samma stämpel på remsan både dit och hem.
Hur fan lyckas man?
Alltid han och ha så jävla tur haha.

Han behövde inte betala för tandläkarbesöket heller.
Det får han göra när de ska laga hans tand ^^
Han är skum.

Bara för att vi pratar om hål i tänderna så måste jag berätta att jag köpte 2 fucking kilo godis igår när vi åkte hem från lägret :D
Vi stannade på Hummelsta Godisbutik och det går inte att köpa lite.
Men jag lovar, det kommer räcka länge.
Haha!

Appropå inget alls, har ni märkt hur skumt väder det har varit idag!?
Först mulet, sen sol och varmt (så varmt att jag svettades i bilden eftersom AC:n är trasig) och sen världens jävla monsunregn!

Saaatan vad det regnade!
Och kö vart det.
Jag skulle hämta ett paket i Solna och skulle vara där senast halv 5.
Klockan 16.26 stod jag fortfarande i kö på Råsundaleden.
CP.
Ringde och sa att jag kanske skulle bli sen och som tur var stannade de till klockan 5! :)

Har haft ganska mycket att göra idag, hade 33 stop totalt.
Som mest har jag haft 37 och som minst 9.
Nu kanske ni får en liiite bättre uppfattning? :)


Nu kom min man hem!
Vi ska åka och handla middag.
Mina föräldrar är hemma hos min bror som just flyttat.
Där ska de äta och fixa en massa saker som behövs göras.

Hörs imrn eller så!
Adjöss!

Kommentarer
Postat av: j

robin tog inte självmord.

2008-08-13 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0