godmorgon världen!

Jag har sovit ända tills nu, så jävla skönt.
Jag har gått och blivit sjuk, det är mindre skönt.
Hade feber igår men idag känns det faktiskt bättre.
Tror att jag behövde sova.
hostar fortfarande och är lite snuvig men känner mig inte alls lika dålig som igår :)
Igår fick jag till och med åka hem tidigare från jobbet för att jag mådde så dåligt.
Tror jag skulle svimmat om jag lyfte ett enda paket till.

Min man gick upp vid 10 för att meka med bilen, han ska ju som sagt försöka starta nu i helgen.
Igår mekade han i princip hela dagen.
På kvällen var Nixon här en stund, det var trevligt även om jag inte kunde vara social så länge eftersom jag hade feber.

Sen när vi hade ätit middag gick han hem till kärringen (som han sa) och då tände svärfar "grillplatsen" (det är som en grill fast utan galler och sånt som man har för prydnads skull. Eldstad kallas det kanske?) Där grillade vi, eller ja, Jenny, Kicki, svärfar och min man maschmallows.
Jag tyckte det smakade skit så jag åt maschmallowsen som de var utan att grilla dem ^^
Typiskt scouter och tycka om sånt där äckligt som man kan grilla :)

Idag händer inte så mycket, jag ska snart upp och äta frukost eller lunch eller vad man nu ska kalla det.
Ikväll ska Bias och Rickard åka och kolla på garaget som de kanske ska hyra ute i Odensala.
Jag hänger väl med dit antar jag om jag inte hittar något annat att göra som är roligare.
Vill inte vara med kompisar, eftersom jag riskerar att smitta dem.

Jag ska försöka designa om min blogg idag i alla fall!
Fick en bra länk i en av kommentarerna!
TACK! :)

Så kom in senare idag/ikväll och kolla om det vart bra! :)
Kommentera då gärna och säg vad ni tycker!

Puss och adjö.

Och Erik, jag är nästan säker på att det var du som skrev den där kommentaren om där jag åt vattenmelon ^^
Du är knäpp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0