Idag är en sån där grå dag.

Jävla regn.
Det förstör liksom hela helgen!
Vi skulle åkt luftballong idag.
Om det inte blev någon luftballong, vilket det inte blir, tänkte vi gå på Grönan.
Men det sket sig i 180 det också.
Tråk!

Istället har vi bestämt oss för att ha en "innedag".
Jag vaknade av att min mobil plingade (vilket betyder att Bias hade satt på den) klockan 11 ungefär och då låg han och spelade det roliga spelet på min min mobil.
När han såg att jag var vaken sa han: Du kan fortsätta sova.
Haha!
Han ville inte att jag skulle vakna för att han skulle hinna spela så mycket som möjligt :)
Men jag var ju redan vaken, så vi spelade varannan gång istället.
(Jättenördiga jag vet)
Sen gick vi upp och åt frukost och rakade av Bias hår igen.
Så nu är han nysnaggad!

Sen åkte vi till mig och nu har vi bara legat och myst i sängen, han har har suttit lite vid datorn och jag har fibblat lite med telefonen, satt på en tvättmaskin och vikt lite tvätt.
Nu har jag precis duschat och han ligger och spelar igen ^^
Han är jätteavis på att jag har ett sånt roligt spel.

Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt.
Mamma och pappa är påväg hem från landet.
Imorgon ska de hjälpa min bror i hans nya lägenhet, de kanske åker till IKEA för att köpa lite nya möbler också, vi får se.

Bias börjar jobba natt imorgon igen.
Det suger men han får bra betalt så man får det från den ljusa sidan!
Varannan vecka jobbar han 8-20 och nästa jobbar han 20-8.
Såhär kommer det hålla på ända fram till september är slut.
Suck...

Nu ska jag borsta håret och försöka få LÅNA min mobil eftersom Linda smsade mig.
Kanske borde svara?
Bias kommer skrika, NEEEEJ! för att han är mitt uppe i ett spel.
Men vafan, det går ju att pausa!
Haha :)

Jag tror ändå inte det går så bra nu för han ligger och säger väldigt fula ord här jämte mig.
Och så hör man hur han kraschar i spelet, det låter asmuppigt :D

Adjöken.

Johanna:
Försök att inte tänka.
Jag vet, det går inte men gör allt du kan för att få dig själv att må bra igen.
Han är inte värd dina tårar.
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja men jävla nörd! jag garva som fan och simon skrattade lite och sen typ tyckte att vi var dumma i huvudet! haha det var ju intelite svamp heller ;)



Jag ser att jag har gått en egen liten hörna här ;)

jag vet inte vad som tog åt mig igår.. allt blev bara fel, jag somnade dirket när jag satt mig i bilen..

roligt sällskap åt stackars simon som fick köra från norrtälje "ensam" mitt i natten :P

2008-08-02 @ 22:25:14
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0