idagelidag då.

Dagen har sett ut som vanligt,
förutom vissa avvikelser...

klockan 5.20 ringde min mans alarm på mobilen (kom ihåg att han var ledig idag)
Han gick upp, pigg som en lärka.
Tydligen pussade han på mig en massa innan, men det minns jag inte.

Han skulle åka till Vingåker.
Real Car hade tokrea som började idag klockan 8.00.
Självklart skulle han vara där för att köpa fälgar.
Han hade aldrig fått reda på att det var rea om inte jag hade köpt nya bilsport igår kväll.
(ganska bra gjort av mig tyckte han)

Han kommer dit kl 7.50.
Väntar tills de öppnar, då säger de:
Nej, men volvofälgarna ingår inte i rean.
NÄHÄ?
20 mil i onödan??
Han vart lite pissed.
Sen köpte han ett par fälgar som egentligen är för SAAB med som det går att specialbeställa spacers till :)
Galet jävla snygga var dem :O

Sen åkte han till svärmor som har landställe nära Vingåker :)
Där skvallrade han om mitt jobberbjudande och efter en stund fick jag ett sms av svärmor där det stod:
"Grattis till jobberbjudandet! Bra att ha medan du letar efter drömjobbet! Kram Åsa"

Hon är så söt!!

Efter en helvetesdag på jobbet (massa paket och sjukt mycket huvudvärk pga kvavt väder) kom jag hem och var helt slut.
Gick och la mig på sängen.
Hann precis somna innan Bias kom hem och pussade på mig.

Sen duschade vi, snabbstädade övervåningen och efter det åkte vi till centrum för att hämta min nya mobil! :D
Den är sjukt najs!

Vi hittade ett jätteroligt spel på den, det hette Rollercoaster nåntingnånting och det gick ut på att man skulle köra bergochdalbanan så fort man kunde utan att krascha och få de som åkte att bli skitglada.
Vi satt och skrattade och spelade det tills batteriet dog.
(dock var det bara lite batteri i den eftersom den var ny, men han på TPH sa till oss att köra slut på det och sedan ladda det i 12 timmar. Så därför spelade vi som galningar!) :D
Bias ska spela imorgon bitti eftersom han alltid vaknar före mig.
Då får jag åtminstone sällskap i sängen fortfarande, även om han inte sover.
Hihi.

Nu säger min man att jag har damp på tagentbordet för att jag skriver så fort :D
Han står här jämte mig och bläddrar i bilsport :)

Nu ska vi kramas.
Adjö!

Och du Johanna, förlåt om jag inte svarade på fler sms men batteriet dog som sagt.
Hoppas att det gick bra ikväll.
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

det är ingen fara!

förlåt för att jag inte har svarat idag, men känner att räkningen verkligen börjar springa iväg nu!

2008-08-02 @ 22:22:13
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0