I've got the power!

Haha!
Johanna, du borde fatta ;)
Me have the powwah!


Så otroligt patetisk.
Så otroligt dålig på att dölja.
Så otroligt rolig.

Så otroligt skönt att jag inte bryr mig längre.

Mitt liv är så jävla bra :D
Problemfritt.
Jag lägger allt fokus på mig själv nu.
Så jävla skönt.
Och dessutom hinner jag visa att jag bryr mig om mina vänner.
Jag är så glad att jag har mina vänner, för nu vet jag vilka ni är.
Konstigt att det skulle krävas ngt sånt här för att man ska inse vilka som verkligen stannar...
Ni som finns där i alla lägen är mina riktiga vänner (och som inte bara fanns där "just då")
TACK! <3

Imorgon är det som sagt jobb som vanligt.
Både skojigt med nytt disktrikt samtidigt som det är jobbigt och lära sig ett nytt område.
Ska ju varva med Västberga och City.
3 veckor Västberga och 1 vecka city osv...
Kul och träffa jobbarkompisarna imrn i alla fall :)
Efter jobbet ska jag leka med Johanna :)
Myspysigt.
Får se vad vi hittar på.
Vad säger du om en prommenad om det inte regnar? :)


Måste börja med dagens igen hörrni!
Känner att det är på tiden att den kommer igång igen!

Här har ni dagens:
Kläder: Mjukisbyxor, t-shirt, vit munktröja, palestinasjalen m. döskallar, skinnjacka
Skor: Vit/blåa Adidas GoodYear
Smink: Lite mascara och lite ögonbrynspenna
Humör: Glad, lycklig och jävligt självsäker
Sötnos: Erik får den! Bara för att vi hade mysigt inatt/imorse :)
Favorit. Johanna, min nya ängel! :)
Diss: Bias schitzohumör. Stay real vafan!
Roligaste stund: När jag var tränare, barnen är så söta!
Väder: Både sol och mulet.
Miss: Missade dokumentären om Arbogamamman :/
Blogg: raggarsvin.blogg.se - Hon skriver sött om lite allt möjligt :)
Inköp: Har inte köpt något idag faktistk *stolt*

Nu ska jag duscha innan mamma kommer hem.
Jag pallade inte träna efter jag hade vart tränare.
Har ont i huvudet och sen vart jag irriterad...
Så jag åkte hem och skrev av mig lite (här) och nu så känns det bra igen :)

Snälla, finns det någon som kan hjälpa mig med att designa bloggen???
Skulle vara grymt!

Tjotjipp.

Kommentarer
Postat av: Elin

det var länge sen föresten :)

2008-08-31 @ 21:19:48
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Elin

jag är sjuk :( hur är det själv?

2008-08-31 @ 21:39:53
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Raggarbruden

Du skriver också söta saker :) Sötnos!

2008-09-01 @ 10:39:34
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0