Jag är så tom...

Jag förstår verkligen varför man säger att hjärtat är krossat.
Det är precis så det känns.
Jag får ont i bröstet så fort jag tänker på honom.
Det finns liksom ingen glädje längre.
Jag kan inte tänka på honom för att göra mig själv glad som jag alltid brukade göra förut.
Nu blir  jag bara deprimerad och tårögd när jag tänker på honom.. :'(

Det är kvällarna och mornarna som är värst.
Jag kan inte somna för att jag tänker på honom och mår så jävla dåligt.
Sen när jag väl somnat vaknar jag mitt i natten och kommer på att jag inte har honom kvar längre.
Då kan jag inte somna om.
Jag har sovit ungefär 4 timmar de senaste två dygnen och jag har redan gått ner 2 kg.

JAG FÖRSTÅR INTE HUR JAG SKA KLARA DET HÄR.

Helgen kommer att vara värst.
Jag har inte haft en enda helg utan planer med honom på 14 fucking månader!
Jag vet inte vad som händer i helgen.
Vore cp-najs att dra ut med dig Erik!! :)
Får se om jag kommer på konserten imrn också!

Jag vill bara ut och festa, "leva singellivet" som alla säger.
För jag orkar inte tänka hela jävla tiden.

Det kommer ta länge innan jag släpper honom och innan jag tillåter mig själv att gå vidare.
Men jag måste försöka leva, även fast livet kommer suga ett bra tag.
Måste försöka se nya möjligheter och nya mål.
Men det är så jävla svårt....

Vi har pratat varje dag och varje kväll sen det hände...
Men nu kommer vi nog att ha ett litet uppehåll för att jag ska kunna bearbeta det mer...
Men det är grymt skönt att han fortfarande är min bästa vän som jag kan prata med om allt.
Även om det är tungt, så behöver jag ha honom kvar i min närhet.
Han betyder så mycket och ingen annan förstår mig som han.

Ikväll ska jag träna, ska bli kul som fan.
Har fått nytt distrikt på jobbet nu, sjuuukt mycket och göra så nu är det inget latjobb jag har direkt.
Men det är bra, för på jobbet hinner jag inte sakna och tänka på honom.
Jag har annat i huvudet, vilket är skitskönt.
Men så kommer kvällarna och eftermiddagarna där jag varje dag blir påmind om att jag inte kommer att ha någon att komma hem till...
DET SUGER SÅ HÅRT.


Nu ska jag fixa lite innan middagen.
Sen blir det som sagt träning!
Skönt som fan.
Är ju frisk nu igen, har bara lite rethosta kvar, så nu kan jag köra på igen!
Fokusera på träningen istället för att deppa!
Och idag är första träningen för säsongen, gissa om jag är taggad!? :)

Förresten, tack för stödet <3
Ni vet vilka ni är!

Tjingeling så länge.

Kommentarer
Postat av: e

jag behöver raka mig och klippa mig då ju.. kanske duscha även?! ;\

2008-08-26 @ 18:33:49
Postat av: Marie

Jag vet hur det känns min kille gjorde slut för ca 1 år sedan o jag åt inget på typ 1 vecka sen bara grät jag.Men vi blev ihop sen igen, men det går nästan inte en dag utan att jag är rädd för att han ska göra slut igen, men då skulle jag inte ta tillbaka honom..Kärlek gör ont!

2008-08-26 @ 23:32:21
URL: http://mariie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0