LÄS!

Nu ska jag skriva av mig lite!!

Jag kan börja med att berätta att jag har fått fast jobb på TNT.
Skriver papper om några dagar :D
Jävligt schysst lön för att vara ett förstajobb och dessutom har jag fri bil!!

Fri bil är cp-bra.
Oberoende av alla andra.
Har bil när jag behöver, så jävla sweet!

Igår hade vi säsongens första badmintonträning och på torsdag åker vi på läger!
Det ska bli jätteroligt!!
Kändes skitbra och spela igår, trodde att jag skulle vara myyyyyyyycket sämre och svagare och ha sämre kondis än vad jag var och hade :)

Sen ska jag berätta att jag och Bias var på bio i lördags.
Det var jättemysigt!
Vi såg "Jiddra inte med Zohan" och den är ABSOLUT sevärd! :D

Innan bion gick vi runt i alla smyckesbutiker som finns i Kista och kollade på förlovningsringar (snuttigt som fan)
Vi hittade de vi vill ha på Guldfynd!
Så nu är det bara att vänta....
ÅH, vad jag längtar!!!!

Bias har byggt upp värsta drömmen om hur allt ska gå till.
Hotell, ringar, middag, champagne... Allt!
Jag var lite fräck och frågade när han vart så romantisk ^^
*Hihi*
Han kan när han vill!

Måste även säga att jag är sjuuukt nöjd med min nya mobil.
Den är awesome!

Det tråkiga den här veckan är väl vädret och att min man jobbar natt.
Det suger *** eftersom vi knappt ses.
Känns som att man är singel, fast ändå inte.
Eller asså...
A ni hajjar.
Jag längtar ihjäl mig efter honom!!!

En annan sak som suger är att eftersom jag åker bort på torsdag kommer vi inte kunna ses och mysa i helgen heller.
Så det är bara att stå ut till på söndag.
Då ska jag pussa sönder honom.

Imorgon åker Johanna (det aset) till Alanya.
Jag hoppas att hon INTE träffar Fannie där nere, mohahaha!
Det vore iof väldigt komiskt.
*djävulens garv*
Nej men du, ha det asnajs.
Jag har sagt det förr och säger det igen;
LEV (singel)LIVET!

Nu ska jag fixa lite här i mitt rum.
Har fått värsta rycket.
Hela söndagen gick åt till att rensa, sortera, flytta om och slänga saker.
Så jävla dukigt!!!
Visst, kalla mig hurtbulle, för det är tamefan vad jag är!

Nu blir det mera städning och fix!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0