lite fööör privat?!?

Haha!
Måste bara berätta en sak som hände igår.

Igår efter att jag och min man hade haft "1+5"
*blinkblink* 
så skulle han bära in mig till duschen
(för skoj skull som en superhjälte i en dålig film).

Problemet var bara att jag var bredare än han trodde och helt plötsligt sa det TJONG! och så hade mitt knä flugit in i dörrkarmen.
Jääävlar va ont det gjorde, men fan vad jag garvade!
Det var så stört roligt!!!

Måste jag säga att min knä är blått och svullet idag?



Vi har det så förbannat jävla bra, älskling.
Du och jag.
<3

Kommentarer
Postat av: erikp

shit, iaf jag överskattar alltid mig själv. och det blir ju inte bättre av att man är tillfreds och känner sig stor innan heller.....

oh, nu vart det här min blogg... :O:O

2008-08-14 @ 04:58:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0