Hej igen!! :D

Nu ska jag uppdatera!!

Jag har varit på läger och innan det har jag jobbat arslet av mig, därför har jag haft så lite tid.
Men nu är jag tillbaka!

Som sagt, har ju varit på läger nu och det var jobbigt men askul!
Jag var inte alls så dåligt tränad som jag var rädd att jag skulle vara :D *hihi*
Träningsvärk? Japp.
Rumpan, vaderna, magen och armarna.
Typ överallt?
:)

Och idag har jag äääääääääntligen fått träffa min underbara man igen!
Vi har inte träffat varandra så mycket sen förra helgen eftersom han har jobbat natt och jag har varit på läger.

Just nu pratar han i telefon, eller ja, han slutade nu och det innan har vi gosat, duschat och varit i centrum och handlat mat och där åt vi glass  också.

Jag har saknat honom så brutalt mycket!
Det var hur mysigt som helst att få känna hans händer på hela min kropp, sådär kärleksfullt och mysigt igen och att få pussa på hans underbara läppar.
Hade nästan glömt hur mjuka de är :)

Nej, nu tror jag visst att min man vill ha uppmärksamhet för han ligger och blinkar med min sänglampa och sparkar mig på benet.

Måste pussas!
Adjöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0