underbar helg :D

Jag har haft världens härligaste helg!

Igår hade jag, Erik och Fredrik filmkväll,
hur mysigt som helst! :)
Först beställde vi pizza (åt pizza 2 dagar i rad :O)
Jag bar hem pizzorna och råkade tappa Fredriks vitllökssås så den stänkte ner både Erik och Fredriks byxor.
Jag skrattade väldigt mycket då :P
Både fick byta byxor när vi kom hem till Fredrik.

Sen var jag sjukt klantig när vi satt och skulle äta.
Vi satt i soffan och jag tömde ut min salladsburk genom att vända den upp och ner (vilket innebär att allt överblivet spad rann ut på talltriken)
Sen satte jag mig med tallriken i knät och kände hur det blev blött...
Så jävla dum.
Spadet rann ner på min tröja och mina lår.
Då skrattade Erik och Fredrik ironiskt åt mig och sa "nu var det inte lika roligt va!"
Fast det tyckte jag iof. ^^
Sen fick jag byta om till mjukisbyxor jag med haha!

Efter maten låg vi i en hög i Fredriks säng och tittade på typ 3½ filmer (eller hur många vart det Erik?).
Jättegosigt och bara ligga där med 2 av Sveriges härligaste människor!

Vi gjorde inte så mycket annat än att kolla på film..
Myste lite (läs "massor") med Erik, precis som alltid när vi umgås ^^
När vi inte orkade kolla mer på film la vi oss i sängarna.
Jag och Erik delade på en 90säng.
Om det var trångt?
Japp!
Men mysigt :)
Vi var ju liksom tvugna att skeda hela natten och det är ju aldrig fel! :D
(speciellt inte när man får ligga jämte Erik som typ har Sveriges najsigate kropp (A) )

Fast både jag och Erik har ont i ryggen idag, haha!
Så går det när man får en halvbekväm 90säng som man dessutom ska dela på.
Men det var alldels lagom mysigt igår!

Freddi det aset låg i ensam i sin 120 säng :/
Men visst, du var säkert värd det vännen ^^

Ikväll ska jag vara tränare, ska blir skitkul.
Nu ska jag fixa i ordning lite här hemma.

Hoppas du har det kul på jobbet Johanna ;)
Smsa mig sen!

Imrn är det jobb igen.
Ska köra nytt distrikt, hoppas det här är lite lugnare än City...

Jaja,
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Elin

ta hand om dig sötis!

2008-08-31 @ 17:19:26
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det låter som en jätte mysig helg du :)

2008-08-31 @ 17:32:36
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0