Bara för att

Snodd från ahlin!

100 saker du kanske inte visste!

1. Fullständigt namn?

Hanna Martina B. (vill ju inte ge ut hela!)

2. Exakt ålder?

19 år 91 dagar

3. Vart bor du?

Väsby

4. Bor tillsammans med?
Just nu med min man i mor o fars hus. (snart i lägenhet med min man!!)

5. Husdjur?
Dammråttor

6. Färg på ditt hus?

Gult/svart/vitt

7. När är du född?
Det kan du räkna ut med tanke på min exakta ålder där uppe.

8. Klass?
Överklass, mohaha! Not.

9. Vilket år tar du studenten?

Tog studenten i maj 2008 :D

10. Något jobb?

TNT-chaffis!

11. När ska du sova ikväll?

Förhoppningsvis tidigt

13. Duschat idag?

Nä, väntar på min man.

14. Kramat någon idag?
Japp. Bias.

15. Pussat någon idag?
Bias

16. Vad har du ätit idag?

Pastasallad, godis, kräm

17. Dagens klädsel?

Short och linne

18. Dagens smink?

Mascara och ögonbrynspenna, as always.

19. Dagens sötnos?
Johan! Lätt!

20. Dagens roligaste?
Bias tror att han är rolig och smsar en bild på en skylt. Tyvärr visar det sig att han läst fel så det var inget kul, för jag läste ju rätt... :D

21. Har du många vänner?

Nej, men de jag har är jävligt bra.

22. Hur många har du kysst?

Hur ska jag minnas? Kanske 10? No idea.

23. Vem kramade du senast?
Bias!

24. Hur många har du haft sex med?
3 pers haha

25. Hur många har varit otrogna mot dig?
En (äcklig människa)

27. Har du pojk-/flickvän?

Jaa, världens bästa pojk.

28. Vem pratade du med i telefon senast?
Bias

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?
Ja det var ju då ang Bias dåliga MMS xD Det stod: "Aha, läste fel. Då var det inge kul ju :P"

FAVORIT :

31. Film? Final destination 1
32. Låt? Curly Sue
33. Mat? Kyckling!
34. Dryck? Mjölk eller Cola
35. Färg? mörkblå
37. Stad? Sthlm, Alicante, London.
38. Land? Sverige och Spanien.
39. Ämne i skolan? Bästa ämnet VAR engelska/spanska.
40. År? Kärleksåret jag fått med min man hittills!

SENASTE :

41. Personen du tänkte på? Johanna, Bias och mamma. HAHA!
42. Personen du kysste? Bias (bara bias-svar ju!!)
43. Gången du spydde? Oj. Öh. Knutby 2007?
44. Gången du grät? I förrgår
45. Pizzan du åt? På lunchen med Stefan!
46. Gången du var i Göteborg? Det var nog två år sedan.
47. Gången du var i Stockholm? Haha, varje dag. Jobbar ju där.
48. Gången du var riktigt full? Bara varit RIKTIGT full 2 ggr. Senast i Knutby.
49. Gången du var hög? har aldrig provat droger/snus/cigg.
50. Personen som såg dig gråta? Bias

ANTINGEN ELLER :

51. Svart eller vitt?
52. Hund eller katt?
53. Ut och festa eller hemma och mysa?
54. Tv-spel eller datorspel?
55. Singel eller upptagen?
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?
58. Ragga eller bli uppraggad?
59. Big Brother eller Paradise Hotel?
60. Svart hår eller blont?
61. Blåa ögon eller bruna?
62. Choklad eller lakrits?
63. Göteborg eller Stockholm?
64. Högerhänt eller vänsterhänt?
65. Coca cola eller fanta?
66. Pizza eller kebab?
67. Randigt eller prickigt?
68. Älska eller älskas?
69. Leva eller dö?

ANTAL

70. Personer du älskar? Tobias, vännerna, familj/släkt.
71. Personer du hatar? Jag hatar inte personer, bara personers BETENDE.
72. Personer som sagt jag älskar dej? Många, men har alla menat det? Nej.
73. Personer du hånglat med inom 24timmars dygnet? Bias!
74. Glassar du ätit på en dag? 4 stycken tror jag det var!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Det där är inte min grej asså.
76. Gånger du haft minnesluckor? HAHAHA NYÅR 06/07!!!
77. Gånger du varit hög? Never.
78. Personer du saknar just nu? Min man, mina brorsbarn, mina syskon och mina föräldrar.
79. Gånger ditt hjärta brustit? 3 gånger har det brustit, sist var värst, men det löste sig :D

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Min man såklart
81. Ska du träffa imorgon? Alla på jobbet, Bias, min bror :D
82. Sjöng du senast för? Bias...
83. Hade du senast en msn konversation med? Johaini!
84. Spelade du tv-spel med senast ? Oj! Jag minns inte. Spelar aldrig.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Gissa EN gång?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Robin Hagleitner och en människa på mitt jobb.
87. Förtjänar att dö? pedofiler och våldtäktsmän. Eller nä det är för lätt att dö, de ska man skära bollarna av. Med en slö träkniv.
89. Vill du sova jämte inatt? Min man såklart!

VAD :

90. Gör dig glad? Fina ord från min man, vissa sms, folks som skojar och livet.
91. Gör dig ledsen? Lögner, svek och mobbing
92. Vad vill du helst göra nu? Äta middag, med sällskap.
93. Önskar du att du slapp göra? Gå upp så tidigt!
94. Vill du ha nu? Väldans mycket.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En lägenhet kanske? :)
96. Längtar du till? 13/12 2008. <3
97. Tycker du om dina betyg? jag är stolt, har bara 3 G, inga IG 6 eller 8 MVG, resten VG :)
98. Ångrar du i ditt liv? Man ska inte ångra, life is life.
99. Är det bästa som har hänt dig? Tobias.
100. Hur mycket är klockan? 19:40

Kommentarer
Postat av: Johanna

MUHAHHAHAHAHAH! (6)

2008-07-30 @ 21:35:46
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0