Bilder!

Tänkte ge er något att titta på!
Här har ni bilder från lite olika tillfällen, enjoy!


Här kommer bilder från Katrineholm (förra helgen)
Jag hittade en snygg hatt :D Yeah!(?) Vi sköt luftgevär :) Min gaaalna man! Bendix matade rävungen :) 


Här är lite bilder från mitt landställe som jag tog när ja var ensam där (under min mans semester)
Visst är humlen som växer på verandan cool!?
Mamma har gjort så att den är som värsta väggen!

Baksidan på en av uteplatserna :) Glad Hanna haha hela baksidan Från sidan satt nere på bryggan och myste!
 utsikt från bryggan Mera utsikt Våran båt  Ett till fint moln  Mums :)Fina blåklockor :) Fint moln, dock ivägen! fina blommor i mammas kruka



Sist men inte minst, här kommer bilder från dagens picknick som jag utlovade!
Bias åt 3 portiner pastasallad, så den var uppskattad!
Sen åt vi vattenmelon och chokladpudding, dock ej tillsammans.
Han fick välja om han ville ha gott (vattenmelon) eller jättegott (chokladpudding) först :)
Om ni tittar noga kan ni se klänningen och skorna jag shoppade igår/idag :)
Bias kläder är ju också snygga, hihi!


Vi fick sitta på asfalt... Pastasalladen :) Älsk tar för sig :) Vi pussades lite (A) Jag då! Pose? :P Pose från honom oxå!? Såhär glad vart han över chockladpuddingen! Mys! puss! Ansträngd puss! Snuttar Haha han ser helt grön ut :P Tuffing! lite mera pussar hejpa han drog i min  Nya skorna! Såhär blå var himmeln! puss i pannan :)

Visst ser det mysigt ut?
Det var bättre än det ser ut, jag lovar!


Det var allt för den här gången :)

Ska skriva ett till inlägg snart,
jag lovar :)







Kommentarer
Postat av: e

erik was here!

2008-07-24 @ 17:44:19
Postat av: e

"var e min bysse?"

2008-07-24 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0