Dagens!

Idag har jag haft det ganska soft på jobbet.
Fick hämta lite paket i Solna också, fast det inte tillhör mitt disktrikt.
Först skickade jag tillbaka de hämtningarna och gav felkoden: " fel distrikt".
Sen fick jag ett meddelande i scannern där det stod "Tänkte att du kunde hjälpa Solnakillen lite, han är ny"
Då svarade jag: "Jag är också ny"
Men det sket de i så jag fick hämta ändå, haha.
De räknar iskallt med mig asså.
Känns iof najs att ha deras förtroende :)

Har precis släppt iväg min man, han börjar ju åtta nu när han jobbar natt.
Vi har ätit pizza och han gjorde skagenmackor till oss.
Vi delade på en sån där cp-stor baguette.
Han har med sig sin nu så han kan äta den inatt och jag ska ha min imorgon till lunch.
Hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute och äta!
Jag åt på restaurang idag, rostbiff och potatissallad!
Mumsigt värre!

Jag övertalade min man att komma hit och sova i morgon bitti också :)
Även om jag bara få ligga vid hans sida i en haltvimme så är det så jävla värdefullt.
Mycket mysigare att börja dagen med lite pussar!

Han ringde mig 4.50 imorse.
För att jag skulle öppna dörren.
Tydligen hade jag varit assur och bara öppnat sen vänt mig och och gått ner och lagt mig igen haha! :D
Otrevlig fru han har! ;)
Men nu behöver vi inte riskera att jag är sur igen,
han fick sina nycklar idag.
Känns bra kan jag säga!

Han lyckades dessutom sätta igång larmet när jag var på väg hem så jag fick ringa larmcentralen.
Men som tur var hade de inte skickat ut någon bil för Bias hann larma av innan.
Det var så stört, vi pratade i telefon precis när han satte på larmet.
Tänk om han hade varit själv och jag inte hade märkt att han ringde :O
Då hade det blivit dyrt, falsklarm är inte billiga.

Ikväll ska jag städa undan lite skit i mitt rum, vika ner lite tvätt och pyssla lite allmänt här hemma.
Tror jag ska göra lite styrketräning också, det gjorde jag igår med :)

Men först ska jag såklart läsa mina standardbloggar :)
Antagligen kommer jag att skriva mer ikväll, eftersom jag alltid lyckas hitta lite tid till det :)
Hej så länge då!

Dagens bild:

Bias och min ena brorson (Patrik) förra midsommar.
Patrik och Ella (brorsdotter) älskar honom!
:)
Han kommer blir en bra pappa :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0