dålig uppdatering och luftballong!

Förlåt kära vänner.
Men jag har verkligen inte haft tid.

Jobbat och sen efter jobbet har jag varit helt slut.
Jag har även umgåtts med mina föräldrar eftersom de åkte till Öland imorse och sen kommer de åka till landet i 3 veckor...
Man får väl passa på.

Dessutom jobbade inte älsk natten mellan tors/fre så då fick jag mysa med honom som vanligt och det hade jag inte gjort på en hel vecka, så jag prioriterade bort bloggen då...

Just nu är min man på jobbet och hämtar sina allergitabletter och så skulle han kapa till ett galler som min mamma ville ha. (fråga mig inte, något bara de vet)

Igår kom min man hem hit före mig och när jag kom hem hade han och pappa börjat sätta upp vår nya markis.
Så jag umgicks knappt med honom igår för de höll på och fixa markisen hela kvällen.
Jag och mamma satt som åskådare och åt chips, morötter, gurka och dip.
Grannarna var här också, eftersom en av de hjälpte till med markisen och hans fru satt med oss och studerade deras arbete :D

Det var lite kul och jag retade min man med chipsen hela tiden för han kunde inte ta själv (han höll i markisen med båda händera) så jag kom fram med ett chips, låtsades att jag skulle ge honom det och sen åt jag upp det själv.
Sån är jag!
(självklart fick han smaka efter en stund ändå haha)

Ikväll ska vi (förhoppningsvis) flyga luftballong!!!!
Beror på om det blåser eller ej, men jag hoppas att vi kan flyga!
Det ska bli så jävla kul!!!
Bias är mer taggad än jag, för han har redan gjort det en gång och han vet hur ballt det är.
Äntligen ska vi få uppleva min födelsedags / studentpresent!!! :D

Dessvärre blåser det rätt mycket nu, men man vet aldrig, det kanske lugnar ner sig till ikväll!
Annars får man en ny tid :)
Men det vore grymt och få göra det idag!


Min mor och far är som sagt på väg till Öland.
Min kusin(m familj) har landställe där och hon fyller år imorgon.
Jag brukar alltid åka med men nu kan jag inte eftersom jag jobbar...

Appropå födelsedag:
GRATTIS LILLI SOM FYLLER 19 ÅRAR IDAG !!!! :D
Här kan ni hitta henne och gratta:
littlelilli.blogg.se


Nej, nu ska jag fixa lite här hemma och sen kommer han väl hem igen.
Då ska vi duscha och ta det lugnt.
Blir det inte luftballong ska vi bjuda hit folk och grilla och inviga nya markisen.
Vill ingen komma gör vi det själva med en romantisk middag!
Kanske.
Eller så åker vi till Märsta och är med Linda, Riccardo och kanske Johan!
:)
Idag är en bra dag, jag känner det på mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0