det vart en bra kväll iaf :)

Jag trodde att jag skulle ha en deppig, tråkig och extremt seg kväll men det vart helt tvärt om.
Tiden bara rann iväg!
Johan ringde mig och var både lite onykter och lite fundersam och pratnödig så jag åkte till Märsta och hämtade honom :)
Han behövde prata om en sak och jag behövde prata om min sak och vi båda är såna som hatar att bara sitta hemma så vi slog våra kloka huvuden ihop!

Det var jättemysigt, jag stekte Dennis-korv och kokade makaroner.
Sen satt vi på min veranda under markisen och bara pratade massor om allt vi hade på hjärtat.
Hur skönt som helst.

Jag och Johan har aldrig umgåtts själva förut,
bara tillsammans med våra respektive partners,
men det var väldigt kul och avslappnat att vara med honom ensam också.
Det kändes så naturligt att prata av sig med honom.
Han brukar ringa mig och prata av sig lite när han har tråkigt men vi har som sagt aldrig träffats och pratat ensamma.
Kul med nya "nära vänner" om ni förstår. :)
Känns skönt att ha en till man kan lita på och prata med!

Min man ska väl ringa mig snart antar jag, tyvärr funkar inte hans telefon i den där jävla hålan (iaf inte vad jag tror, han var inte säker men hans batteri är ändå dött just nu) så han kommer ringa från svärfars telefon.
Det är lite jobbigt att inte kunna skriva sms till honom direkt, för när man skriver till svärfar kan man ju inte skriva precis vad som helst liksom ^^
Inget ont mot svärfar men det finns ju vissa saker man vill hålla för sig själva....

Jag tror att de bastar eller något nu, för han har inte ringt fast jag skrev ett sms om det.
Så jag tänkte faktiskt gå ner och ta en dusch, man får passa på innan han ringer, för då kommer klockan rinna iväg.

Imorgon ska jag börja typ halv 8, segt som fan.
Men men.
Det är pengar!
Det är fan det enda som finns i min skalle.
Den här veckan kommer vara asseg tror jag, eftersom att det enda jag gör är att vänta på att min älskling ska komma hem igen så vi kan prata och krama varandra och aldrig släppa taget.

Jag saknar honom MUCHO!

7 dagar kvar.

Nu blir det som sagt dusch.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0