det vart inte som jag tänkte.

Jag tänkte sova tidigt.
Så vart det inte.
Vi åkte till Sättra och tankade fatet i Bias jobbarbil, åkte hem till svärmor och hämtade posten och sen åkte vi till Donken och köpte glass.
Där träffade vi Jackiieboy och han ragg.

Snutteligos.

Imorgon ska jag träffa Jack :D
han ville träffas och prata,
jag bangar aldrig på det :)

Har precis hoppas ur duschen.
Tappade duschmunstycket på min mans fot.
Han hoppade runt på ett ben och tyckte synd om sig själv.
Jag tyckte bara lite synd om honom.
Hihi.

Sen jagade han mig med sina äckliga fötter!
För er som inte vet har jag extrem fotfobi.
Jag höll helt seriöst på att spy när jag såg hans ena häl.
Den är så jääääävla äcklig!!
Man kanske inte får säga så om sin man men det är fan dagens sanning.
Nu har jag försvarat mig, jag har en fotfil i fickan som jag ska rycka fram om han kommer igen.
Just nu är han på toa, men han kommer med all säkerhet att attackera mig igen.

Får jag fråga en sak till er kära läsare.
Är jag och min man dumma i huvet?

Jag tror det.
I alla fall en aning,
speciellt när vi är tillsammans.
Jag tror att ni skulle bli rädda och tro att ni fått fel adress om ni skulle hälsa på oss.
Ni skulle nog gissa på att ni hade kommit till dårhuset.
Min mamma tycker till och med det.
Det är väl ett ganska bra(?) betyg?

Fan vet jag.
Lycklig är jag och det är huvudsaken.
Nu blir det sussa!
Tjingtjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0