En bra vän!

Johan måste vara en av mina sötaste vänner.
Han är så jävla knäpp.
Det är därför jag tycker om honom :)

Han kan ringa helt plötsligt, prata om ingenting och allting.
Det är så skönt med såna människor som är så spontana!

Han ringde nu och sa att han hade hämtat ena lägenhetsnyckeln hos Lindas kompis, som de ska lämna in i morgon eftersom de har flyttat isär. 
Sen satt han och pratade lite för sig själv, lite med mig och ibland skrek han lite åt en människa som gick mitt i vägen där han skulle köra,
sen såg han en snygg tjej och så sa han bara helt plöstligt: "Jävlar vilken röv!"
Han är sjuk i huvet, min lilla vän.

Han hade beställt pizza precis innan han ringde mig (jag tyckte han var dum som inte gjorde det i omvänd ordning för då hade jag kunnat äta med honom och fått middagssällskap) och helt plötsligt mitt när vi pratade så sa han:
 Nu ska jag hämta min pizza, hörs senare! Hej!

Så sitter jag där.
Lika förvånad som alltid.
Det är alltid så, han kommer på något han måste göra eller så händer det något och helt plötsligt sitter man där och så har han lagt på och man hinner knappt säga hej då själv.

Snacka om spontan människa.
Så jävla härlig!


Nu ska jag styrkerträna, hann inte det för han ringde, hihi!
Tjilevippen.

This is Johan when he is FULL:

:D Min min min vän! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHA!

2008-07-30 @ 18:14:59
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0