En dag med lite allt möjligt.

Idag var en ganska lagom varm dag på jobbet.
Inte för varmt och inte kallt.
Skönt!

Tråkiga nyheter imorse bara, jag fick inte ha kvar min fina bil! :'(
Istället fick jag en sliten jävla Merca Vito som gått 12500 mil! Skillnad mot den andra....
Den hade ju bara gått 500 mil!

Den var jättejobbig att köra.
Klonkar som fan i både fram-och bakvagnen, dessutom lyser bromsklosslampan.
Så jag sa till nu på eftermiddagen att jag vägrar köra den där imorgon igen.
Hoppas jag får en bättre imorgon...

Ikväll ska jag åka till Märsta.
Min man jobbar som vanligt 8-20 och kommer hem vid 21 ungefär.
När han kommer hem ska vi duscha och sen äta något och kanske titta lite på TV eller någon film.
Jag vill sova tidigt, både jag och min man är trötta.

Nästa vecka på torsdag åker jag på träningsläger.
Ska bli roligt, men jobbigt.
Har ju dragit ner så mycket på min träning mot hur mycket jag tränade förut.
Får se hur det går och hur knät känns.
Men kul ska det bli i alla fall!
Måste vara ledig från jobbet på fredag,
 men det är lugnt...
Jag har jobbat in de timmarna på bandet när jag började extra tidigt så jag förlorar inget i pengaväg på det :)


Tack för kommentraren Cattis :D

Jag funderar faktiskt på att gå in i TPH-butiken i Solna igen och visa upp min nya telefon när jag fått den och säga:

"Tittar här din otrevliga jävel. I Väsby fick jag byta utan frågor och utan problem.
Tycker du inte att det är lite pinsamt med tanke på att ni jobbar inom samma kedja?
Du passar inte i den här branchen eftersom du uppenbarligen lurar dina kunder på pengar.
Du borde jobba som något annat, inte inom service, för du verkar inte veta hur man får en kund att komma tillbaka!"

Jag är jävligt sugen,
för inte nog med att han inte gav mig en telefon som skulle vara likvärdig med min andra,
han lurade mig på 500 spänn också!


Får se hur jag gör,
 har jag vägarna förbi ska jag verkligen göra det.
Får se om jag ringer deras högsta chef också.
Kanske är lika bra, för han kan ju inte vara bra för deras rykte...!
(jag hjälper gärna till att sabba ryktet för just TPH i Solna ÄNNU MER)


Måste bara berätta hur söööööt min man var inatt.
Jag hade världens mensvärk (brukar aldrig ha det men i alla fall)
Vet ni vad han gjorde då?
han la sig med huvudet på mitt bröst, klappade och värmde magen med händerna och pussade på min mage lite då och då.
Så jävla söt!
Han tyckte synd om mig som inte kunde sova för att jag hade ont...
Ända tills det gick över höll han på och myste.
Han bara låg där och klappade ända tills det hade gått över och jag kunde somna. :)
Jag behöver ingen vetevärmare, jag har min egen och han är så galet mycket mysigare! :D
Är ni inte liiiite avis nu? :)

Haha!


Nej, nu ska jag nog göra lite styrketräning så jag blir stark och försöka få upp aptiten lagom till middagen.
Det är så tråkigt att äta själv så jag brukar aldrig bli hungrig :P
Skriver väl mer sen antar jag, i väntan på att Bias ska sluta.

Tjolatjipp!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sa ju att telefonen var skit ;) hihi

2008-07-30 @ 18:15:19
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0