Fan va trött jag blir!

Åh jag blir så irriterad!
Jag skulle ju vara  med Jack idag men NEEEJ nu kanske inte han kan.
Fan vad jag hatar när folk sviker så!
Jag har liksom planerat min kväll efter honom.

- Jag har "skickat hem" Tobias för att Jack ville prata ostört med mig.
- Jag har prioriterat bort städning mm för han skull (okej, det går att ändra på men ändå)
- Jag har sagt nej till andra kompisar för hans skull.

Helvete.
Värdelöst.

Nu ska jag bara vara hemma och städa hela kvällen.
Har nyss gjort styrketräning också (med energi från ren aggression haha)

Känner mig sjukt svag, men man måste ju börja någonstans.
Jag har ju inte tränat speciellt mycket på länge om man jämför med mina 10 pass/vecka som det var förut...
Då kanske ni förstår att jag känner mig lite svag?

Idag har jag jobbat från 06.00 till 17.30.
Det är nästan 12 timmar!
Fett jobbigt men grymma pengar!

Tobias fick sluta tidigare idag, skönt för honom.
Jag hann precis hem hit innan han åkte till Märsta.
Han var här och hämtade sin matlåda och så.

Fett bra att han har egna nycklar.
På så vis slipper jag stressa hem,

Idag har jag haft en väldigt soft dag för övrigt.
Jag hade nästan inga paket alls och jag var klar redan halv 11.
Skönt som fan!
Jag sov en timme i bilen, ASSKÖNT!
Sen fick jag två hämtningar och när jag var klar med de hade jag rast i hundra år till.

Sen fick jag ta några Solna-hämtningar också, men de var snart avklarade dem också.
Så man kan väl säga att jag i princip har kört i ca 3 timmar totalt idag.
Sen på bandet var det inte så mycket att göra heller,
jag kom dit vid 6 men då hade vi inga paket att sortera så vi gick och fikade.

Sen kom en "burk" (stor jävla vagn med paket) från flyget och då sorterade vi dem.
Sen började jag sortera mina paket och så åkte jag ut och lämnade dem.

Ikväll blir det som sagt städning om inte Jack hör av sig.
Eller det blir det i alla fall.
Men om han nu kan så kan jag ju göra ett litet avbrott i städningen.

En sak som suger med att vara helt ensam hemma är att det är så bajstråkigt att äta middag själv!
Blir ofta att jag bara äter lite och sen orkar jag inte lägga mer tid på att äta,
så jag slänger resten.

Nu ska jag gå och duscha, är både svettig (från träningen) och smutsig (från jobbet).
Ska ha en egokväll efter städningen.
Tror att jag ska måla naglarna och sånt mysigt :)
Mitt ego är stort när jag väl unnar mig själv lite tid.

Kommer säkert skriva mer senare ikväll,
det är typ det enda som är roligt när man är ensam!

Tjing så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jack kanon?

2008-07-09 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0