Glada nyheter!

Jag har fast heltidstjobb om jag vill! :D
Ska fundera lite för mig själv och välja mellan mina erbjudanden.
Sen ska jag berätta vart jag jobbar, när jag börjar och sånt :)

Imorgon kommer min nya mobil!
Jag är gladeligladglad!
Ska åka och hämta den efter jobbet.

Jag orkar inte skriva så mycket nu, ska plocka ur disken och sen kommer min bror hit.
Vi ska äta middag tillsammans, ska bli mysigt!
Bias slutar vid 8 såm vanligt så jag ska åka till Märsta sen.

Den jävlen är ledig imorgon!
Han och Rickard ska åka och kolla på ett garage som de kanske ska hyra.
Sen får vi se vad han gör mer, kanske pillar lite på bilen.
På tiden att den blir klar nu tycker jag!!!

Nu ska jag fixa, kanske skriver mer ikväll.
Adjöss vi ses till sjöss.
Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0