Haha min syster är mongo!

Kära syster.
Jag förstår inte hur fan du är skapt.
Sover med en kvast vid sängen och står på en stol och lagar mat?
Låter som taget ur en rolig film :D

Ni måste läsa det senaste inlägget i hennes blogg för att förstå:
http://sofiebo.blogg.se

Hon är knäpp.
Men det är väl inte för inte som vi är syskon? ;)
Det ligger i släkten!





Jag har just varit ute och åkt inlines,
det var skitkul!
Längesen och jag känner att min rumpa fick sig en rejäl omgång!
Fast rumpa is the shit!

Kommer ha träningsvärk imorgon,
känner det redan nu.
Men det är skönt, då vet man att man gjort något!
Bara inte min man kommer hem och nyper mig i rumpan,
då kommer jag dö.
Det kittlas och är så himlans läskigt när man har träningsvärk i den!!
Håller ni inte med? :D

Nu ska jag duscha och sen ska jag väl laga en matlåda.
Lagade baguette med salami och brieost till "matlåda" idag och sen satt jag & Jocke  och åt i skåpet på bilen i solen.
Skönt som fan var det!

Jag var klar med alla paket kl kvart i 2.
Fett sorligt, för jag får inte åka hem förrän halv 5 och måste stanna i mitt disktrikt tills dess....
Så jag gick på prommenad på kyrkogården som ligger mitt emot, där min mormor och morfar för övrigt är spridda i minneslunden.
Det är väldigt rofyllt att gå runt på kyrkogårdar.
Jag trivs jättebra med det.
Lugnt, vackert och rofyllt.

Duschen kallar!
Kanske skriver mer sen!
Pöss på alla möss (bara för att min syster är rädd för dem ;D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0