Hahah erik!!

Erik lilla vän, du är bra knäpp.

Har ni sett hans kommentar eller?

Suck! :D

Du kommer alltid att vara ett litet mongo som jag avgudar! :)


Jag antar att det inte spelar någon roll att jag förklarar vad  hans kommentar handlar om.
Det är inte om mig eller tobias iaf, så mycket kan jag säga.

Varken jag eller Bias har varit otrogna xD


Jag vet precis vad han syftar på,
jävla knäppskalle.
Erik är bara väldigt speciell.

Du är knäpp vännen! :D

Förresten har jag aldrig sagt att han var otrogen mot henne ju :O
Det var duuuu som tolkade det så!
HAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Haft en bra dag? :D

2008-07-20 @ 21:54:03
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0