hon hade ngt på hjärtat...

HAHA Ahli ditt jävla mongo!

Hon fick damp nyss,
hon hade visst ngt att säga och då skrev hon såhär:

Johanna I just can't pull myself away.. ahli.blogg.se säger:

HANNAAA#!#!UHFWBugndagjndaoäiva

Förstår ni att hon hade något VÄLDIGT VIKTIGT att berätta? ;)

Jävla kruppbarn :D
<3


Uppdaterad konversation:
(innan har hon skrivit ungefär 75 andra saker)

Johanna I just can't pull myself away.. ahli.blogg.se säger:

SVARA!

Hanna | Tobias <3 | Jag älskar dig! | Reborned.blogg.se säger:
hahahaha

Hanna | Tobias <3 | Jag älskar dig! | Reborned.blogg.se säger:
ÅK!!

Hanna | Tobias <3 | Jag älskar dig! | Reborned.blogg.se säger:
gör det bara!

Hanna | Tobias <3 | Jag älskar dig! | Reborned.blogg.se säger:
seriöst!

Johanna I just can't pull myself away.. ahli.blogg.se säger:

det är du som är min coach här vafan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är fett störd! ;D

2008-07-20 @ 22:08:39
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0