hurtiga hanna!

Jag har nyss varit ute och sprungit.
Det gick sådär, fick håll men vafan!
nu ska jag dyka in i duschen och sen ska jag plocka ur disken, hänga tvätten, måla naglarna och prata med min älskade man.

Ska nog snacka lite med Ahliiiii sen också.
Antingen på msn eller sms :)
Men som sagt, vi får nog börja dejta om vi ska ha råd Johanna ;)
Haha!

Imorgon ska jag cykla till TNT, så jag tänkte sova ganska tidigt.
Måste gå upp lite tidigare än vanligt när jag cyklar.
men det är skönt och cykla!
Bli av med lite energi på morgonkvisten :)

Läste just ungmamma15.blogg.se 's blogg..
Blir så ledsen när jag ser alla elaka kommentarer! :@
Jag skrev en som jag tror att hon kommer att publicera,
och jävlar vad jag menade det jag skrev!
Sen läste jag även Christoffers blogg(Ungmamma15's pojkvän/ex),
fett sorglig "göra slut historia" :(
De hade en jättemysig kväll samma dag som de gjorde slut.
Vad bitter det måste kännas.
Aldrig kul att läsa att någon gjort slut,
även om man inte känner personerna.
Jag hejar på er!


Nu blir det dusch!
Puss och kram rutten banan!

Saknar honom så jävla mycket!

Du är min själ, min sol, mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah du är sorglig ;)

2008-07-14 @ 20:43:27
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Jehnie

Jag är fan stolt över dig och Ahli för att ni har sett förbi alla hinder påvägen och är kompisar ist!

2008-07-14 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0