Jag är bakom dig.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller hur jag ska skriva det för att inte fel personer ska förstå vad jag pratar om
(ifall de mot alla odds skulle läsa...)

Jag (och även Bias) är bakom dig i ditt beslut,
jag vet att du kommer göra det som känns bäst.
Ditt beslut är inte det man önskar sig, eftersom vårat umgänge har varit askul, men jag hoppas att vi kommer kunna fortsätta umgås.
I alla fall med var och en av er, troligtvis inte tillsammans
:/
Men jag vet hur du känner och det är bäst att följa hjärtat.
Jag är glad att du anförtror dig åt mig,
även fast det känns dumt när hon ringer mig nästa dag och jag tvingas låtsas som ingenting.
Jag känner mig falsk mot henne, hon som är min vän.
Men du är närmare mig än vad hon är och då måste jag prioritera.
Vi väljer dig framför både henne och honom,
Skulle det vara så som du fruktar vet jag inte riktigt hur situtaionen kommer att se ut,
men jag vet att både jag och Bias är på "din sida".

Du har oss bakom din rygg.
Vi stöttar dig i det du gör.
För att du är vår vän.


Vi finns för dig,
precis på samma sätt som du finns för oss.

Kommentarer
Postat av: erikp

otrohet är fult. och straffas aldrig hårt eller länge nog.

2008-07-20 @ 21:14:32
Postat av: Hanna

erik, du suger :D <3

2008-07-20 @ 21:49:43
URL: http://reborned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0