jag är feeeett med lycklig.

Idag har jag jobbat ganska hårt, eller ja... hårt och hårt men jag har iaf haft och göra nästan hela dagen ;)

Fick köra ut 20 svinstora (som tur var inte så tunga!) paket till Armani på Biblioteksgatan på Stureplan.
Det är fan inte lätt att köra i stan asså!
Jävla enkelriktningar, massa folk som bara går rakt ut i gatan och
en massa tomtar som inte borde ha körkort som alltid blockerar vägen som är 2 meter bred.
Körde mitt vanliga distrikt också, sjukhusrundan, det var lika soft som vanligt!


När jag kom hem åkte jag nästan direkt ner till centrum och där mötte jag Johanna :)
Vi shoppade en massa mat som jag ska ha till mina matlådor och så middagen som vi (jag^^) lagade när vi kom hem till mig.

Det var kul att vara med henne, vi har mycket att prata om! :)
Inte så konstigt, hon har varit tillsammans med min man i 2 år hihi ;)

Jag tror att vi är ganska unika.
Vi har gått från typ hat till vänskap,
det är asbra!
Jag menar, hur många där ute umgås med sin pojk/flickväns ex?

Bias tycker bara att det är roligt att vi umgås,
bättre det än att vi öppet hatar varandra haha!

Det som är så skönt och som gör att jag kan umgås med henne är att jag vet att båda två är heeelt över varandra och ingen av de skulle någonsin kunna göra något med den andra igen.
Jag litar på båda två, därför kan vi umgås :)
Grym känsla, jag lovar.

Vi snackade en massa om hennes ragg och såklart om Bias och en massa annat.
Det är så stört att vi har så lätt att prata med varann!

Appropå prata,
jag har nyss pratat med min man.
Han har köpt två ringar till oss.
Inte förlovningsringar, utan nya kärlekringar till tummarna.
Han är så tråkig, han kan aldrig överraska mig, han kan inte hålla sig från att berätta :P
Han har köpt ett halsband till mig också tydligen hihi.

Eftersom vi pratade så mycket om ringar så kom vi naturligtvis in på förlovningen igen...(A)
Vi ska gå och kolla på ringar någon dag när han kommer hem :)
Men jag ska inte vara med när han köper dem utan vi ska bara bestämma vilken typ av ring vi vill ha.
Jag tror att han vet vilken ring jag vill ha, men för säkerhetsskull ska vi titta tillsammans!
Fatta mysigt!!!
Längtar så mycket :)

Nu är det bara två dagar kvar tills han kommer hem!!!
Han kanske åker redan på torsdag, för han gillade mitt förslag om att han kunde jobba på bilen på dagen på fredag medan jag jobbar...
Vi får se hur han gör.
Annars åker han på fredag, men jag hoppas att han kommer redan på torsdag såklart! :)


Ska duscha och laga matlåda snart.
Sen ska jag sova...



Aldrig ska jag sluta älska dig,
Du är allt jag har och allt jag ber om.





13/12- 2008.
Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe. Lägg upp den då?

2008-07-15 @ 23:02:52
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehe okej :p

2008-07-16 @ 10:54:30
URL: http://raggarsvin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej faaan! den får verkligen inte bli förstörd :O :D

2008-07-16 @ 17:40:35
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0