jag bara måste!

Kolla vad söta therese skrev till mig på msn:

Welcome To My Life säger:

tack för inläggen idag! fick än att tänka till .. fan va man är beroende av grejer o fatta hur svenska befolkningen skulle bli om allt försvann som du skrev.. Helt handlings förlamade

Welcome To My Life säger:

Tack för en underbar blogg!!!

Tack gumman!
Dina ord gör så att jag vill skriva mera!



appropå ingenting, jag har fått reda på en jävligt nice sak.
om det finns en ledig tjänst när mitt vikariat på TNT går ut (vilket är väldigt troligt) får jag fast anställning! :D

Inte säker på att jag tar det, beror på om jag hittar något annat men annars; LÄTT!


Sjukt najs, jag har fått asmycket beröm från alla håll.

Det känns så jävla bra! :)

Nu ska jag återgå till fixandet!
hihi
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0