Jävlar vad jag saknar.

Förbannade jävla skit.
Jag saknar dig så att jag håller på att dö älskling.
När man ser alla sötnosiga par som rör sig ute på stan och på sjukhuset där jag kör så blir jag så avis.
Vill också mysa och sitta i solen och hålla dig handen!

Jag ringde honom idag, fast hans kort inte funkar, allt för att få höra hans röst på telefonsvararen...
Suck!
Det är jobbigt att vara ifrån dig så länge.

Jag hoppas verkligen att han åker hem imorgon.
tänk, då är det sista ensamma natten ikväll!
Åh!
Din närhet är så jävla dyrbar älskling!!!

Saknar dina läppar, din kropp, dina ögon, ditt skratt, dina händer, ditt leende, allt!

Jag kommer pussa ihjäl honom när han kommer hem.
Undrar om det är okej?
Hihi.


Johanna sitter och skickar lite bilder på Bias när de var tillsammans.
JAD DÖR!!
:D
Hur faaan såg han ut egentligen!
HAHAHA!
Hur kunde du falla för honom Johanna? ;)
haha:)
Nej då, nu ska vi inte vara elaka, han är trots allt han!
Han är ju trots allt min man!

Nu ska jag äta lite middag, sen ska jag rota fram mina inlines tror jag.
Ska ut och åka och få lite annorlunda och rolig träning!
Skriver mer sen.
Tjingeling,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0